Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@04:11:35 GMT

باشگاه‌های بدنسازی و لیگ فوتبال فعلا برگزار نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۰۸۱

باشگاه‌های بدنسازی و لیگ فوتبال فعلا برگزار نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، پارسینه نوشت: لیگ برتر ایران فعلا قرار نیست برگزار شود؛ این آخرین خبر درخصوص از سرگیری رقابت‌های فوتبال و سایر مسابقات ورزشی است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد مجوزهایی که داده شده، بیان کرد: این اولین قدم در بازگشایی در شهرهای دارای وضعیت سفید بود؛ آن هم برای رشته های غیرگروهی و انفرادی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدم اول این بود. ضمن اینکه ستاد تاکید دارد، تمام باشگاه های بدنسازی ثبت نام کنند در سامانه.


او در پاسخ به این سوال که آیا از سرگیری تمرینات و مسابقات لیگ برتر در دستور کار بوده یا خیر و تصمیمی برای این موضوع و شروع تمرینات اتخاذ شده یا خیر، بیان کرد: نخیر به هیچ عنوان ستاد ملی کرونا شروع تمرینات را اجازه نداده است. اما همکاران ما در وزارت ورزش و فدراسیون پزشکی همچنان در جلسات شرکت می کنند و در هفته های آتی تصمیمات را اطلاع رسانی می کنند.

کد خبر 4917590 مرضیه کیان

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال صفحه اول روزنامه ها دکه روزنامه مطبوعات ایران توییتر ویروس کرونا پیام توییتری برنامه اینستاگرام اینستاگرام صفحه اول روزنامه های ورزشی حضرت خدیجه س باشگاه خبرنگاران جوان خبرگزاری ایسنا شبکه اجتماعی اینستاگرام صفحه توئیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی مسافر ریاض شدند

به گزارش "ورزش سه"، ویندسور جان دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون از برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا خبر داد و از نمایندگان ایران جهت حضور در این سمینار دعوت کرد.

امیر عرب براقی، بیژن حیدری، حسن اکرمی، پیام حیدری، سیدوحید کاظمی، موعود بنیادی‌فر و مرتضی منصوریان 7 داوری هستند که در این سمینار حضور خواهند داشت.

لازم به توضیح است، سمینار ای اف سی از 24 تا 28 جون 2024 (4 تا 8 تیرماه) در شهر ریاض عربستان برگزار می‌شود.

در این سمینار همچنین کلاس‌های وی ای ار و آزمون اتاق وی ای ار نیز برگزار خواهد شد.

این در حالی است که به‌زودی داوران لیگ نخبگان نیز انتخاب خواهند شد و احتمالا دو داور از ایران در این مسابقات حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • صیانت از آرای مردم وظیفه اصلی است
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • تقوی: تیم ملی والیبال چند بازی تدارکاتی در برزیل برگزار خواهد کرد
  • خبر خوش برای استقلالی‌ها در آستانه دیدار با ذوب‌آهن
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل