Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محمدی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: تامین مناسب و پایدار آب و بهبود آبرسانی حدود ۲۵۰۰ مشترک از اهداف این طرح است.

وی اظهارداشت: طول مسیر این طرح یکهزار و ۵۰۰ متر که اعتبار آن از محل منابع داخلی تامین و به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

محمدی گفت: در سفر هفته جاری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به این شهرستان و نشست با فرماندار و بازدید از چندین طرح، با اصلاح شبکه آبرسانی محله پرجمعیت نوروز آباد در سال جاری موافقت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آب و فاضلاب گناوه بیان کرد: بهترین راه برای پایدار ماندن وضعیت آب در شرایط کنونی صرفه جویی مناسب و جلوگیری از هدررفت آن با  همکاری و همراهی آحاد مردم است.

وی افزود: در صورتی که همگان  اصول مصرف بهینه را رعایت کنند بطور یکنواخت آب مناسب در اختیار مشترکان قرار خواهد گرفت.

شهرستان گرمسیری گناوه در شمال استان بوشهر واقع است و آب آشامیدنی  آن از طریق خط کوثر تامین می‌شود.

برچسب‌ها آب و فاضلاب گناوه اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب گناوه اعتبار آب و فاضلاب گناوه اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ روستای دره دول با ۳۰ خانوار سال هاست که با وجود سرچشمه های زیاد اما بدلیل کوهستانی بودن و عدم دسترسی به این چشمه ها مشکل آب آشامیدنی داشتند.

بمنظور رفع این مشکل اداره آب و فاضلاب با همکاری فرمانداری و بسیج سازندگی یک مخزن آب ۵۰ مترمکعبی ساخته و ۴ کیلومتر لوله‌ گذاری از سرچشمه آب سرده این روستا واقع در دل کوهای مجاور این روستا تا مخزن جدید را در دستور کار قرار دادند. 

کار انتقال و نصب لوله ها بصورت جهادی  از یک مسير کوهستانی و بسیار سخت و خطرناک توسط بخشداری و دهیاری ،کارکنان آب و فاضلاب بخش ماژین و همچنین نیروهای مردمی روستا پس از ساعت ها و روزها تلاش طاقت‌فرسا صورت پذیرفت و مردم روستا پس از سال ها از نعمت آب آشامیدنی سالم و به میزان کافی برخوردار شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • نشستی برای بررسی مسائل تامین آب شرب پایدار در شهر خضرآباد
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای کسب درآمد پایدار در کردستان
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول