Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس۳» در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به داستان این سریال که نسبت به فصل‌های قبل دچار تغییرات زیادی شده است، گفت: از ابتدا روند کلی قصه اینگونه بود که ما در فصل سوم، شاهد دوران جوانی و دانشجویی جواد جوادی می‌بودیم و این در سیناپس کلی و اولیه نیز آمده بود.

وی درباره فضای امنیتی سریال نیز بیان کرد: فضای امنیتی جزو تغییراتی بود که در فصل سوم سراغ آن رفتیم که با توجه به شرایط موجود در جامعه پیش آمد و تصمیم گرفتیم به این فضا نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعدی درباره فرآیند رسیدن به این فضا اضافه کرد: پیشنهادهایی از طرف ارگان‌های مختلف در این باره به خود ما شده بود و به خاطر عقبه‌ای که داشتم دوستانی این پیشنهادها را مطرح کردند و بخش امنیتی در روند قصه وارد شد.

این تهیه‌کننده در پاسخ به اینکه با توجه به استقبالی که در شب‌های رمضان از فصل سوم سریال شده آیا قرار است فصل چهارم آن نیز ساخته شود یا خیر، گفت: هنوز پیشنهادی در این زمینه نداشته‌ایم اما اگر این پیشنهاد مطرح شود دوباره باید درباره آن فکر شود. در این فصل بسیار تلاش شد که کار از جذابیت نیفتد. به ویژه اینکه فصل یک سریال جذابیت‌هایی زیادی داشت و ما باید در فصل سه کاری می‌کردیم که بیننده بنشیند پای تلویزیون و این سریال را دنبال کند.

وی در ادامه درباره کیفیت فنی این فصل از سریال نیز عنوان کرد: ما تا پایان فیلمبرداری تغییرات اساسی در کلیت قصه دادیم و با فیلمنامه آماده کار نکردیم که شاید این مسئله در مباحث کیفی کار تاثیرگذار بوده باشد. البته باید در نظر داشت که هیچ یک از سریال‌های رمضان امسال، برای ماه رمضان تولید نشده بودند.

سعدی درباره جابه‌جایی زمان پخش «بچه مهندس۳» توضیح داد: زمان اولیه‌ای که برای پخش سریال ما در نظر گرفته شده بود، آبان‌ماه بود و شاید به این دلیل است که حال و هوای سریال مناسب ماه رمضان به‌نظر نمی‌رسد و شاید تلاش برای رساندن سریال به آنتن برای شب‌های رمضان، نقصان‌هایی را در کار ایجاد کرده باشد.

کد خبر 4917489 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: بچه مهندس شبکه دو سیما سعید سعدی ویروس کرونا موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه دو سیما برنامه رادیویی سینمای مستند ماه مبارك رمضان تک آهنگ فیلم کوتاه رادیو نمایش فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین

با حضور طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین فینال رقابت‌های جام رمضان اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین  برگزار گردید .

این رقابت‌ها که با حضور ۱۰ تیم و برگزاری ۲۴ مسابقه در ماه مبارک رمضان آغاز گردیده بود با برگزاری مسابقه فینال و رده‌بندی تیم‌های برتر خود را شناخت .

در فینال این رقابت‌ها که با حضور دکتر طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین در سالن ناحیه شهری چوبیندر برگزار شد تیم سفیر قزوین موفق شد با غلبه بر تیم اتحاد به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یابد.

تیم اتحاد نیز دوم شد و تیم سفیر جوانان به مقام سوم این رقابت‌ها رسید.

در حاشیه این مسابقات طریقی از برگزاری منظم و منضبط این  مسابقات تقدیر و تشکر کرد و گفت رسیدگی به امورات فرهنگی و اجتماعی اتباع و مهاجرین خارجی در در اولویت امور این اداره کل می‌باشد.

در پایان مراسم اهدای کاپ و جوایز قهرمانی با حضور مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی برگزار گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تقدیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • ۳۰۰ نفر در کرمانشاه برگزیده طرح مسطورا در ماه مبارک رمضان شدند
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • خادمان قرآنی و فعالان طرح «مسطورا» در کرمانشاه تجلیل شدند
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • ضرغامی: گردشگری در کشور افزایش یافته است
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • حقوق واقعی کارگران دیده شود
  • جشنواره شهر رمضان برای برنامه‌های دیگر پایتخت الگو است
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین