Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@04:33:14 GMT

یک انتصاب در سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۱۸۹۳

یک انتصاب در سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران

خبرگزاری میزان- با حکم مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران؛ سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمندسازی، سازمان منصوب شد. تاریخ انتشار: 12:22 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۲۵۰

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران با حکم مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران؛ سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمندسازی، سازمان منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  علیرضا فرمهینی فراهانی متخصص حوزه برنامه ریزی مشارکتی، محلی، توسعه کسب و کار و زنجیره‌های ارزش به عنوان سرپرست معاونت کارآفرینی و توانمندسازی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منصوب شد. وی ۳۶ سال سن دارد و از مدیران جوان حوزه شهری است.   در متن حکم سرپرستی فراهانی آمده است: انتظار دارم که با بهره گیری از دانش، مهارت‌های روزآمد و تدبیر مدیریتی اقدامات لازم برای توسعه کارآفرینی و کسب و کار، ذیل زنجیره‌های ارزش آفرین و اشتغال‌زا در شهر تهران در جهت توانمندسازی اقشار مختلف اجتماعی بخصوص گروه‌های هدف سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران اهتمام ورزید. ضروریست با حضور فعالانه در جلسات درون و برون سازمانی، ارائه راهکارها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌ها در زمینه کارآفرینی، توسعه کسب و کار، توانمندسازی و پیگیری اجرای آن‌ها و ارتقا توانمندی‌های مدیران و کارشناسان در جهت هماهنگی با مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌ها با تکیه بر رویکرد‌های مشارکتی و محله محور گام بردارید.  بیشتر بخوانید: آخرین وضعیت مالی شهرداری تهران با شیوع کرونا در بخش دیگری از متن حکم او آمده است: همچنین با بکارگیری دانش و تجربه خود در راستای پیشبرد اهداف و ارتقا سطح کمی و کیفی آن معاونت تلاش و با اجرای دستورالعمل‌های سازمان و تسری اصلاحات ساختاری و فرایندی برای نهادینه شدن روش‌های جدید توسعه کسب و کار و توانمندسازی در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه» گام بردارید.    گفتنی است، پیش از این، رمضان لطفی به مدت ۶ سال معاون کارآفرینی و توانمندسازی سازمان را بر عهده داشت.   علیرضا فراهانی دانش آموخته رشته توسعه منطقه‌ای از دانشگاه کلارک آمریکا، مطالعات شهری از سایمون فریزر کانادا و مدیریت (ام بی ای) و مهندسی مکانیک از دانشگاه صنعتی شریف است.   در کارنامه اجرایی وی، سوابق متعدد مدیریتی و کارشناسی در شهرداری تهران (معاونت برنامه ریزی و معاونت منابع انسانی)، سازمان نوسازی شهر تهران، طرح توسعه کسب و کار اشتغال پایدار (تکاپو) در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، مشاوره و نظارت فنی بر پروژه‌های توسعه خوشه و مدیر پروژه سیستم‌های نوآوری در مرکز مطالعات دانشگاه شریف دیده می‌شود.   فراهانی، دارای سوابق پژوهشی و آموزشی در زمینه توسعه کسب و کار، زنجیره‌های ارزش، شبکه سازی کسب و کار‌های کوچک بوده و سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی متعددی در این زمینه‌ها برگزار کرده است.   تألیف کتاب زنجیره‌های ارزش: مفاهیم، تحلیل و کاربرد در توسعه و سیاستگذاری و سوابق متعدد در طراحی و پیاده سازی برنامه‌های توسعه شهری و منطقه‌ای از دیگر سوابق علمی او است.   انتهای پیام/  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری تهران شهرداری تهران تهران سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران کارآفرینی و توانمندسازی زنجیره های ارزش توسعه کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۱۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

احمد احمدی صدر گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده‌های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه‌هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسرا‌های نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی‌ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بستر‌های مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی، چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سرا‌ها و... را چندین برابر افزایش دهیم.

منبع: شهر

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت