Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@03:38:31 GMT

کنگره ملی شهدای لرستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۱۶۷

کنگره ملی شهدای لرستان برگزار می شود

استاندار لرستان گفت: کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(16 اردیبهشت) در جلسه هماهنگی برگزاری ستاد کنگره ملی ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، اظهار داشت: برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهدا بستری برای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه کنگره ملی 6 هزار و 300 شهید استان لرستان برگزار می شود، افزود: باید با برنامه ریزی لازم این کنگره به خوبی برگزار شود.

 

وی با اشاره به ضرورت بهره گیری از تجارت گذشته در زمینه برگزاری کنگره های ملی، بیان کرد:می توان با استفاده از تجارب موجود فراتر از گذشته عمل کرد.

 

خادمی خاطرنشان کرد: لازم است با تلاش و اخلاص بیشتر اعضای کمیته های اجرایی در فرصت باقی مانده بتوانیم با توجه به منابع ضعیف ، کمبودهای مالی را پوشش دهیم و کار خوبی در شان شهیدان والا مقام ارائه دهیم.

 

وی با تاکید بر اهمیت جمع آوری بانک اطلاعاتی شهدا و ارزش های دفاع مقدس، ابراز کرد: می‌توانیم هم با انجام کارهای فیزیکی و هم ارائه کارهای فرهنگی و تولید محتوا و نمادهای دفاع مقدس به حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ایثار کمک کنیم.

 

استاندار لرستان با اعلام آمادگی کامل استانداری در این زمینه مشارکت و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی را ضروری دانست و گفت اظهار کرد: شهدا نیازی به ما ندارند اما مردم همواره با توسل قلبی از فیض وجودی شهیدان استفاده لازم را می برند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره شهدای لرستان فرهنگ ایثار فرهنگی کنگره ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت

اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان باشت با حضور جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران روز پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، عبدالوهاب عبدی‌پور،جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در گفتگو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای برگزاری کنگره ملی ۲هزار شهید کهگیلویه و بویراحمد، اجلاسیه شهدا و رزمندگان باشت با میزبانی شهدا و خانواده‌های والا مقامشان و با حضور سردارفدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

عبدی پور در خصوص اجرای اجلاسیه شهدای شهرستان باشت افزود: اجلاسیه ۹۲ شهید شهرستان که از این تعداد دو شهید نیز گمنام هستند در روز پنج‌شنبه سیزدهم اردیبشهت‌ماه از ساعت۹صبح در مصلی امام خمینی (ره) باشت برگزار خواهد شد. 

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت افزود: مراحل کار فضاسازی مکان اجلاسیه در دست اقدام است و این آمادگی وجود دارد که با حضور اعم مردم به شکل باشکوهی برگزار شود. 

عبدی پور بیان کرد: اجلاسیه شهدا رأس ساعت ۹ صبح در مصلی نماز جمعه شهرستان باشت با حضور مسئولین کشوری و لشکری، استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم با سخنرانی سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران برگزار خواهد شد و به‌صورت زنده از شبکه استانی دنا پخش خواهد شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان باشت در پایان گفت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان باشت و هم استانی‌های عزیز، خانواده‌های محترم شهدا و رزمندگان و ایثارگران برای شرکت در این اجلاسیه دعوت به عمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • علت تغییر زمان برگزاری کنگره ناباروری
  • برگزاری کنگره روز ملی خلیج فارس در بوئین میاندشت + فیلم