Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شاخصه‌های رئیس مجلس یازدهم گفت: معتقدم مهم ترین ویژگی رئیس مجلس باید انقلابی بودن، اقتدار و کارآمدی در اداره مجلس است که باید در رفتار و عملکردش در گذشته هم مشخص باشد.

او ادامه داد: نکته دوم هم ولایی بودن و تبعیت از ولایت و رهبری است که باید جزو مسلمات او باشد؛ نکته سوم هم این است که رئیس مجلس باید در جایگاه سخنگوی ملت و جامعه اسلامی ایران بتواند از بیان صریح و با صلابت و متقنی برخوردار باشد تا مطالبات مردم و صدای مردم را از تریبون مجلس بیان کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترقی افزود: ویژگی دیگر هم این است که بتواند از نمایندگانی که از ویژگی‌های خاصی برخوردار هستند در ابعاد مختلف سیاسی و مدیریتی مطلوب استفاده کرده و بتواند آن را جمع و کنترل کند و در مسیر قانون‌گذاری به نحو مطلوبی جهت بدهد تا از وقت و فرصت مجلس نهایت استفاده و بهره برداری صورت بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: در نهایت طبیعتا باید مورد تایید و حمایت اکثریت نمایندگان مجلس با خصوصیاتی که دارند باشد و در نهایت بتواند در کنار روسای قوای دیگر در جهت تصمیم گیری‌های استراتژیک و کلان کشور ایفای نقش موثر و مفیدی داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس مجلس یازدهم مجلس یازدهم رئیس مجلس رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در هرمزگان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده در حکم خود، آورده است: در گام دوم انقلاب اسلامی، در چارچوب «نظریه‌ی نظام انقلابی» و با «تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی» به‌سوی تحقق آرمان «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه)» باید گام مهمی برداشته شود؛ لذا نظر به تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم شما را به سمت «دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی استان هرمزگان» منصوب می‌نمایم.

اهم وظایف محوله به جنابعالی به شرح ذیل می‌باشد: پیگیری تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه‌الله) در حوزه‌های مختلف در استان هرمزگان و ارائه گزارش مستمر، فعال‌سازی و سازماندهی جریان جوان مطالبه‌گری استان هرمزگان، شناسایی و حمایت از جریان نخبگانی استان هرمزگان، پیگیری تحقق سند مهندسی فرهنگی استان هرمزگان، تقویت و ترویج فرهنگ و گفتمان اقتصاد دریا محور و پشتیبانی از جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی استان هرمزگان

لزوم همراهی و همکاری تمامی ادارات، دستگاه‌ها و مجموعه‌های مستقر در استان هرمزگان مورد تاکید و انتظار است.

امید است با توکل به خداوند متعال و با رویکرد تحول‌گرایی، شاهد رقم خوردن فصل جدیدی از تحول در این استان باشیم.

کد خبر 6099714

دیگر خبرها

  • دبیر قرارگاه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی هرمزگان منصوب شد
  • مدیرکل حوزه ریاست کمیته امداد منصوب شد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با رئیس مجلس شورای اسلامی
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • برگزاری نخستین رویداد ملی غذایی «فبین فود» در مشهد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟