Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:22:16 GMT

۱۰۷ باشگاه ورزشی در بروجرد تسهیلات دریافت می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۲۱۶

۱۰۷ باشگاه ورزشی در بروجرد تسهیلات دریافت می‌کنند

سعید رشنو روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تسهیلات در نظر گرفته شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان لرستان ۱۶۰ میلیون ریال است.

وی اظهار داشت: باشگاه‌هایی که این تسهیلات را دریافت می کنند، باید ۸۰ میلیون ریال آنان در اختیار مربی قرار دهند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد بیان کرد: ۴۶ مربی در بروجرد قرارداد اداری دارند که ۱۸ نفر مربی مرد و ۲۸ نفر مربی زن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشنو اضافه کرد: تسهیلات به مربیانی پرداخت می شود که قرارداد دارند، مربیانی که قرار داد ندارند باید از طریق هیات های ورزشی مربوطه خودشان اقدام کنند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۳۰ باشگاه به علت فعالیت غیر مجاز اخطار و تذکر گرفته اند و ۶ باشگاه نیز به دلیل فعالیت غیر مجاز پلمب شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان بروجرد تاکید کرد: بیشتر باشگاه‌ها اجاره بهای سنگین پرداخت می کنند و در این ایام که فعالیتی ندارند با مشکلات مالی روبرو شده اند.

رشنو یادآور شد: فعالیت باشگاههای ورزشی همچنان ممنوع است و هم اکنون پرونده ۱۵ باشگاه ورزشی که در این ایام فعالیت داشته اند برای پلمب ارسال شده است.

۱۷ هزار و ۷۸۰ ورزشکار سازمان یافته تحت پوشش بیمه در شهرستان وجود دارد.

برچسب‌ها بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان بروجرد وزارت ورزش و جوانان لرستان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس

به گزارش همشهری آنلاین، مرحوم اسکویی که به واسطه صدای خاصش شهره زیادی داشت،سال ها به عنوان گوینده، مجری، گزارشگر و کارشناس در رسانه ها و برنامه های ورزشی فعالیت داشت.

مسعود اسکویی متولد سال ۱۳۱۸ بود و از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را دارد.

اسکویی از سال ۱۳۴۵ به نام گویندۀ اخبار ورزشی با تلویزیون ملی ایران شروع به کار کرد. او با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت (در کویت، ۱۳۵۰) وارد عرصه گزارشگری شد.

تخصص مسعود اسکویی در رشته‌های تنیس، والیبال، اسب‌دوانی، و اتومبیل‌رانی بود. او دوره تخصصی گزارشگری را در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس و آلمان گذرانده بود و در سال ۱۳۷۱ نیز در کلاس تخصصی گزارشگری فینگلی، مدرس استرالیایی، شرکت کرد.

مرحوم اسکویی در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

کد خبر 848608 منبع: مهر برچسب‌ها تلویزیون مجری خبر مهم

دیگر خبرها

  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • مجری و گوینده قدیمی درگذشت + عکس