Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:07:49 GMT

دولت و مجلس برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۲۵۶

دولت و مجلس برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کنند

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که دولت و مجلس باید برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کرده و اجازه ندهند تا مردم با چالش جدی‌تری روبه‌رو شوند.

به گزارش ایسنا، قاسم احمدی لاشکی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ابتدا به عنوان یکی از نمایندگان استان مازندران از همه نمایندگان بابت محبت دیروزشان در تصویب منطقه آزاد استان مازندران تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنده امروز قصد دارم در صحبت‌هایم به منطقه خود بپردازم.

وی اظهار کرد: مسئولان باید توجه داشته باشند که سفره مردم به خاطر مشکلات جدی اقتصادی کوچک شده بود و امروز متاسفانه با شیوع ویروس کرونا این سفره کوچکتر شده است. هیات دولت و نمایندگان مجلس باید برای دوران پساکرونا برنامه‌ریزی کرده تا مردم با چالش جدی‌تری روبه‌رو نشوند. به خانواده‌های جانباختگانی که عزیزان خود را بر اثر کرونا از دست دادند تسلیت می‌گویم. از ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزیر بهداشت نیز سپاسگزارم؛ چرا که مدیریت صحیحی را برای مقابله با ویروس کرونا که شاید مهم‌ترین بحران بشر پس از جنگ جهانی بوده در پیش گرفته است.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده آن روزی که به عنوان نماینده منطقه انتخاب شدم پروژه آزادراه تهران - شمال در توقف کاری بود، اما امروز که می‌روم قطعه چهار و قطعه یک این بزرگراه به بهره‌برداری رسیده و پیمانکار قطعه سه نیز از پیشرفت 35 درصدی این پروژه و سرعت رو به جلوی آن خبر می‌دهد. آن روزی که بنده آمدم کجور با قدمت چند هزارساله خود یک روستا بود اما امروز یک شهردار شهرش را اداره می‌کند، کناردشت با قدمت چند هزار ساله تنها یک بخش بود، اما امروز در مجلس شورای اسلامی نامش به دنبال چالوس و نوشهر می‌آید. بزرگترین ناراحتی من عدم تحقق بخش سیسنگان است که آن هم به دلیل اختلافات داخلی محقق نشد.

وی ادامه داد: آن روزی که من آمدم یک منزل مسکونی - تجاری و اداری در کناردشت و مرزن‌آباد گاز نداشت، اما امروز همه این بخش‌ها به این نعمت دست یافتند. آن روزی که آمدم منطقه در فقر فضای ورزشی بود اما امروز استادیوم بزرگ نوشهر به افتتاح رسیده و سالن‌های ورزشی در شهرهای مختف بهره‌برداری شده است. حرکت علمی در استان روبه جلو است و با استفاده از صندوق توسعه ملی و اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوانداری از وقوع سیل در بسیاری از شهرستان‌ها جلوگیری شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: احمدی لاشکی پساکرونا کروناویروس مجلس شورای اسلامی آن روزی اما امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در حالی که مردم این معضل را با پوست و گوشت خود احساس می‌کنند، مسئولان، مدعی اختصاص ارز به دارو و برطرف شدن مشکلات هستند که به گفته مدیرعامل انجمن تالاسمی این قبیل اظهارات فقط حکم پاشیدن نمک به زخم بیماران دارد.

متأسفانه واقعیتی که مسئولان از آن طفره رفته و سعی در لاپوشانی کردن آن دارند اینست که زخم عفونی تحریم هر روز عمیق‌تر شده و گستره‌های بیشتری از جامعه را زمینگیر می‌کند. متأسفانه نبود ارز، عدم تخصیص به موقع ارز به صنایع دارویی، کمبود شدید نقدینگی در زنجیره تأمین دارو باعث شده مردم نگران افزایش هزینه‌های زندگی و تهدید جدی سلامتشان باشند و تا دیر نشده، نمایندگان مجلس باید در جهت استیفای حقوق مردم، مطالبات عمومی را از مسئولان مجدانه پیگیری کنند.

این روزمامه همچنین نوشت: در این هفته فعالیت «دولت جوابیه» همچنان در زمینه پاسخگویی به رسانه‌ها، که منعکس‌کننده نظرات افکار عمومی هستند، به راه بود و این بار رسانه‌های دولتی و تعدادی از افراد همسو، هجمه سنگینی را به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند که نشان می‌دهد عناصری در قوه مجریه تاب پذیرش هیچ انتقاد و حتی بیان آماری از سوی نمایندگان همسو را ندارند، غافل از آنکه عدم قبول واقعیات و نپذیرفتن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی را در پی خواهد داشت که کمترین آن، گشودن در‌ها به سوی انواع بحران‌هاست.

دیگر خبرها

  • سن مناسب برای انجام تست دیابت
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • برنامه هفتم پیش از پایان مجلس یازدهم به دولت ابلاغ می‌شود
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • رادان: دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن درحال برنامه‌ریزی برای از بین بردن حجاب است
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • دشمن در برنامه‌ریزی خود به مردم توجه نداشت
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند