Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:05:23 GMT

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا همدستی در توطئه ضد مادورو را رد کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۳۰۴

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا همدستی در توطئه ضد مادورو را رد کرد

رهبر اپوزیسیون ونزوئلا هرگونه ارتباط با یک عضو سابق نیروی ویژه آمریکا که مسوولیت عملیاتی با هدف دستگیری نیکولاس مادورو را پذیرفته است، رد کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دولت ونزوئلا از بسیج حدود 25 هزار نیرو برای کشف دیگر شبکه‌های شورشی در این کشور خبر داده است.

خوان گوآیدو، رهبر اپوزیسیون ونزوئلا با صدور بیانیه‌ای گفت "هیچ ارتباطی یا مسوولیتی با این اقدامات" که از سوی یک کهنه‌سرباز آمریکایی انجام شده است، ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوردن گودرو، از نیروهای ویژه سابق آمریکا اذعان کرد که به سازمان‌دهی یک حمله دریایی از کلمبیا در اوایل روز یکشنبه به ونزوئلا کمک کرده است؛ حمله‌ای که به گفته کاراکاس با کشته شدن هشت شورشی و بازداشت دو تن خنثی شد. او گفت که در این عملیات هیچ کمکی از گوآیدو یا دولت‌های آمریکا یا کلمبیا گرفته نشد.

پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر دست داشتن کلمبیا در حمله‌ای شکست‌خورده با قایق به خاک ونزوئلا، نیکولاس مادورو امروز سه‌شنبه اعلام کرد دو شهروند آمریکایی در میان بازداشت‌شدگان این حمله هستند. او از این بازداشتی‌ها با عنوان "گاردهای امنیتی ترامپ" یاد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاپید به امارات می‌رود

منابع خبری گزارش دادند که رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در سفری کوتاه به ابوظبی می‌رود.

به گزارش ایسنا، سخنگوی یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که او امروز چهارشنبه در یک «سفر کوتاه سیاسی» به ابوظبی پایتخت امارات خواهد رفت.

طبق گزارش روسیاالیوم، وی جزئیات بیشتری در مورد اهداف این سفر و دستور کار و دیدارهایش اعلام نکرد.

لاپید در سال 2021 در یک سفر رسمی به عنوان اولین وزیر اسرائیلی به امارات رفت و سفارت این رژیم در ابوظبی و کنسولگری‌اش در دبی را افتتاح کرد.

این سفر در چارچوب توافق ابراهیم انجام شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • دیدار رهبر اپوزیسیون اسرائیل با وزیر خارجه امارات
  • بازداشت ۱۰۰۰ دانشجوی آمریکایی معترض به جنایت‌های صهیونیست‌ها
  • لاپید به امارات می‌رود
  • لاپید به امارات سفر می‌کند
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • به دانشگاه مردمی فلسطین خوش آمدید
  • ادامه اعتراضات دانشجویی آمریکا؛ بازداشت گسترده در کارولینای شمالی
  • مادورو سرکوب تظاهرات دانشجویان آمریکایی را محکوم کرد
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم