Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهیم تا برنامه ششم توسعه و مصوبات مهم این برنامه را همچون «متناسب‌سازی و همسان‌سازی» حقوق‌‌ بازنشستگان اجرایی کند تاریخ انتشار: 12:44 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۲۷۰ خبرگزاری میزان - حمیدرضا حاجی‌بابایی طی تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت: از دولت می‌خواهیم تا برنامه ششم توسعه و مصوبات مهم این برنامه همچون متناسب‌سازی و همسان‌سازی حقوق‌‌ بازنشستگان را اجرایی کند چراکه درشرایط فعلی حال بازنشستگان ما خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  رئیس فراکسیون «نمایندگان ولایی» مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت هفته معلم تاکید کرد: روز معلم را به معلمان و دانشجویان تبریک عرض می‌کنیم.   این نماینده مجلس اظهارداشت: از دولت تقاضا داریم به سرعت لایحه «نظام رتبه‌بندی معلمان» را به مجلس شورای اسلامی ارائه کند.   حاجی‌بابایی تصریح کرد: متاسفانه مقوله ۵۰ درصد فوق‌العاده شغل برای بازنشستگان آموزش و پرورش و  همچنین بازنشستگان لشکری و کشوری اجرا نشد که این امر نارضایتی‌هایی را در پی داشت. بیشتر بخوانید: ۴ نقص بودجه سال ۹۹ به روایت «حاجی بابایی» /باید به بودجه ۳ دوازدهم رای دهیم   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی همسان سازی بازنشستگان مجلس شورای اسلامی حاجی بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد