Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@01:01:37 GMT

اولتیماتوم به دارندگان سهام عدالت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۴۴۴

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  علیرضا صالح در تشریح جلسه روز گذشته ستاد سهام عدالت با صاحب نظران اقتصادی و اعضای سازمان بورس، اظهار کرد: سازمان خصوصی‌سازی در حال انجام یک سری هماهنگی‌های درون سازمانی است تا افرادی که تا پایان امروز اطلاعات خود را به سامانه سهام عدالت وارد کرده اند، تنها برای یک بار بتوانند اطلاعات خود را ویرایش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تا ساعت ۲۴ دیشب هر سهام داری وارد سامانه شده و اطلاعات خود را وارد کرده است، امکان ویرایش خواهد داشت و از فردا هر فردی اطلاعات خود را در روش مستقیم آزادسازی تنها یک بار می‌تواند وارد کند. از عموم مردم درخواست می‌کنیم دقت و بررسی لازم را قبل از ورود به سامانه انجام دهند تا دچار مشکلات این چنینی و دوباره کاری‌ها نشویم.

 

آخرین جزییات از ثبت نام جاماندگان سهام عدالت

این مقام مسئول در پاسخ به این سوال که چه فکری به حال جاماندگان سهام عدالت شده است؟ بیان کرد: سهام عدالت در سال ۱۳۸۵ به اذن مقام معظم رهبری از بین سهام شرکت سودده کشور انتخاب شد، مشمولان سهام عدالتی که امروز بحث آزادسازی مطرح است مجموعا ۶ دهک پایین جامعه را شامل می‌شدند.

 

صالح ادامه داد: برای دو گروه از این دهک‌ها که شامل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی بودند با ۵۰ درصد تخفیف این سهام‌ها صادر شد و مابقی مشمولان شامل تخفیف نشدند.

 

رئیس سازمان خصوصی‌سازی با اشاره به ارزش سهام این دو دهک، گفت: از سال ۸۵ تا ۹۵ حدود ۵۰ درصد این سود از طریق سود سهام شرکت‌های سرمایه پذیر انجام شد و این دو دهک دارای سهام یک میلیونی بودند. امروز افرادی که سال‌های ۹۵ تا ۹۸ سود سهام دریافت کرده‌اند مورد تعیین تکلیف سازمان خصوصی‌سازی قرار می‌گیرند.

 

وی در پایان ابراز کرد: بار‌ها تاکید کرده‌ایم که برای ثبت نام افراد جدید درحال‌حاضر ظرفیت قانونی وجود ندارد و نمی‌توانیم راجع به اضافه شدن مشمولان سهام عدالت اقدامی را انجام دهیم.در تاریخ ۹ اردیبهشت با دستور مقام معظم رهبری سهام عدالت بیش از ۴۹ میلیون نفر از مشمولان این سهام اجازه آزادسازی را گرفته و تاکنون نزدیک به ۲ میلیون نفر نسبت به تعیین تکلیف سهام خود اقدام کرده‌اند.

 

گسترش نیوز

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: رئیس سازمان خصوصی سازی اقتصاد جام نیوز بهزیستی اطلاعات خود سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند

                                                                              به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ رشنوادی اظهار داشت: دارندگان مجوز‌های کاغذی تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند از طریق درگاه ملی مجوز‌ها، مجوز‌های کاغذی خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.   وی افزود: دارندگان مجوز‌های کاغذی با استفاده از کد ملی صنفی یا شماره همراهی که به نام آن واحد صنفی درج شده می‌توانند به راحتی شناسه یکتا بگیرند.   مدیر کل امور اقتصاد و دارای استان ایلام اضافه کرد: فعالان اقتصادی اگر در مهلت باقی مانده شناسه یکتا دریافت نکنند از دریافت خدمات دولتی شامل تسهیلات بانکی به تدریج محروم خواهند شد.   بر اساس قانون همه دارندگان مجوز‌های کاغذی باید مجوز‌های خود را تبدیل به شناسه یکتا کنند.    

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال درباره سرخابی‌ها
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • واکنش فوری به تغییر نام باشگاه استقلال
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • اعلام نحوه واگذاری سهام به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس