Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:27:38 GMT

۲۷ دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۴۶۲

۲۷ دستگاه تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود نصیری زرندی پیش از ظهر سه‌شنبه در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان به میزبانی دانشگاه سمنان با اشاره به نیاز بخش درمانی به تجهیزات پزشکی موردنیاز تنفسی اظهار داشت: طی اقدامی خودجوش از سوی اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه سمنان ۲۷ دستگاه تجهیزات پزشکی به مبلغ چهار میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خریداری و به دانشگاه علوم پزشکی سمنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه اعضای هیئت‌علمی دانشگاه سمنان پاداش روز معلم خود را نیز برای این کار خیر اختصاص دادند، تصریح کرد: این دستگاه‌ها شامل چهار دستگاه الکتروکاردیوگراف، ۱۲ دستگاه پالس اکسیمتر و ۱۱ دستگاه ساکشن پرتابل است.

رئیس دانشگاه سمنان با تأکید بر اینکه کرونا جنبه‌های مثبت و منفی زیادی دارد، خاطرنشان کرد: این کار خیر گامی کوچک در راستای کمک به درمان هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی است.

بیمارستان کوثر از بیماران کرونایی خالی می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز در این دیدار اظهار داشت: کمک‌های خیران در این روزها بسیار قابل‌توجه است و این امر حاکی از اهمیت ویژه سلامتی است و باید قدر آن را دانست.

نوید دانایی با تأکید بر اینکه شیوع ویروس کرونا این مفهوم را برای آحاد مردم ملموس‌تر کرده است، افزود: محیطی در جوار بیمارستان کوثر سمنان برای درمان بیماران کرونایی ساماندهی شده است که با خرید این دستگاه‌ها این بخش تجهیز و از هفته آینده بیماران کرونایی به این مکان منتقل می‌شوند و بیمارستان کوثر از بیماران کرونایی خالی می‌شود.

کد خبر 4917639

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشكی سمنان دانشگاه سمنان شیوع کرونا ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان مواسات بیرجند بارش باران جهش تولید دانشگاه علوم پزشکی سمنان بیماران کرونایی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان

 حبیب غزنوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: با راه‌اندازی دستگاه جدید رادیولوژی در این مرکز و با توجه به حجم مراجعات روزانه به اورژانس بیمارستان و بیماران بستری، سرعت خدمت رسانی به مراجعین افزایش می‌یابد.

 غزنوی ادامه داد: ارزش تقریبی این دستگاه رادیولوژی پیشرفته که از بهترین برندهای اروپایی است بیش از 45 میلیارد ریال است

 رئیس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان نیز گفت: گرفتن رادیو گرافی های دیجیتالی، کیفیت بالای تصاویر، دریافت دوز پایین اشعه توسط بیماران، امکان مشاهده گرافی تهیه شده توسط پزشک معالج در سراسر کشور از طریق اینترنت، حذف فیلم و داروی ظهور و در نتیجه کاهش هزینه  از مزایای این دستگاه است

 فریبا کوشا گفت: این پروژه بهمراه بهسازی ،زیباسازی و استاندارد سازی فضای فیزیکی مجموعه صورت گرفت و کلیه تست های دزیمتری با استانداردهای روز دنیا انجام شد.

وی ادامه داد: بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تنها بیمارستان استان است که مجهز به دو دستگاه رادیولوژی است

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • نجات جان ۱۰ بیمار در کمتر از یک هفته با تلاش تیم پیوند اعضا دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد