Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:31:57 GMT

ستاد ارتش از سازمان عقیدتی سیاسی آجا تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۵۲۷

ستاد ارتش از سازمان عقیدتی سیاسی آجا تقدیر کرد

امیر سرتیپ دوم فولادی به دنبال همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در برگزاری طرح ورزش در خانه با اهدای لوح سپاس، مراتب تقدیر رییس ستاد ارتش را به اطلاع رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رساند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم «جمشید فولادی» قبل از ظهر امروز با حضور در دفتر رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، مراتب تقدیر رییس ستاد ارتش را به  حجت الاسلام‌ عباس محمد حسنی نماینده ولی فقیه در ارتش و رییس این سازمان، بدلیل همکاری در برگزاری موفقیت آمیز طرح بزرگ ورزش در خانه که توسط سازمان تربیت بدنی ارتش برگزار شد، اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محمد حسنی در این دیدار با تاکید بر ظرفیت عظیم فضای مجازی در برگزاری طرح های فرهنگی و ورزشی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی تجربه بسیار موفقی در برگزاری "طرح عیدانه"، "طرح ورزش در خانه" و همچنین "طرح هرخانه یک مسجد" در بستر فضای مجازی و شبکه های احتماعی کسب کرده است.


وی افزود: برگزاری این طرح ها مورد استقبال کارکنان و خانواده های ارتش و همچنین افراد غیر ارتشی قرار گرفته است.


نماینده ولی فقیه در ارتش ادامه داد: امروز ارتش در اجرای طرح های فرهنگی، از داخل یگان‌های خود فراتر رفته و با استفاده از بستر فضای مجازی حضور معنادارتری در میان مردم پیدا کرده است.


امیر سرتیپ دوم فولادی نیز در این دیدار از همکاری بسیار خوب و ارزنده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، معاونت فرهنگی و روابط عمومی و دیگر دست اندرکاران در برگزاری موفقیت آمیز طرح ورزش در خانه تقدیر کرد.


در پایان این دیدار، امیر سرتیپ دوم فولادی با اهدای لوح سپاس به حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی مراتب تقدیر ستاد ارتش را به اطلاع وی رساند./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی تقدیر ارتش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش امیر سرتیپ دوم ورزش در خانه ستاد ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی در تکاب
  • هاآرتص: جوانان اسرائیلی امید خود را از دست داده‌اند؛ این خانه در آستانه فرو ریختن است/ بلینکن: بدون آتش‌بس در غزه، دست‌یابی به راه حل با حزب الله غیرممکن خواهد بود/ کلمبیا روابط خود با اسرائیل را قطع می‌کند/ نرخ فقر در غزه به بیش از ۹۰ درصد رسید + عکس و ف
  • پیش‌بینی ۴۳۰شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • مکتب شهید مطهری انقلاب را از انحراف مصون نگه داشت
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک