Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@19:14:58 GMT

بازگشایی اماکن مذهبی مازندران در شهرهای با وضعیت سفید

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۶۰۲

بازگشایی اماکن مذهبی مازندران در شهرهای با وضعیت سفید

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اماکن مذهبی مازندران در شهرهای با وضعیت سفید با حفظ پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی از بازگشایی اماکن مذهبی شهرهای با وضعیت سفید و کم‌خطر استان خبر داد و اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا و معاونت فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه، درب مساجد، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان به روی نمازگزاران و زائران در شهرهای با وضعیت سفید باز خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شهرهایی که در وضعیت سفید قرار ندارند نمی‌توانند درب اماکن مذهبی را بدون هماهنگی با ستاد مقابله با کرونای شهرستان بازگشایی کنند، افزود: در حال حاضر اماکن مذهبی شهرستان‌های میاندورود، سوادکوه شمالی، محمودآباد و کلاردشت به روی زائران باز خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: بازگشایی بقاع متبرکه در مناطق با وضعیت سفید باید با حفظ پروتکل بهداشتی باشد و شهروندان برای زیارت اماکن متبرکه حتما از دستکش و ماسک استفاده کنند.

حیدری با بیان اینکه محوطه آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه روزانه در نوبت‌های مختلف ضدعفونی می‌شوند، گفت: محدودیت‌هایی مانند توزیع غذای نذری در اماکن مذهبی همچنان ادامه دارد و نمازگزاران برای اقامه نماز در اماکن مذهبی حتما از مهرهای شخصی استفاده کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران اماکن مذهبی شهرستان ساری بازگشایی شهرهای با وضعیت سفید اماکن مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • هوای ۴ شهر ناسالم و آلوده است / پاک‌ترین هوا سهم اردبیل شد
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • بازگشایی جاده‌های سیلابی ۶ روستا در خراسان رضوی
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • هوای هیچ شهری امروز در کشور آلوده نیست
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • هوای هیچ شهری امروز آلوده نیست / شاخص کیفی ۲۲ شهر سالم و پاک ثبت شد