Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:03:25 GMT

بررسی ۹۴۰ اظهارنامه در استاندارد قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۲۸۳۲

بررسی ۹۴۰ اظهارنامه در استاندارد قزوین

سیروس صارمی مدیر کل استاندارد قزویندر گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین،گفت:با توجه باینکه طبق مصوبات ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، نمونه برداری و ارسال نمونه مربوط به اظهارنامه‌های صادراتی مشتقات نفتی بر عهده سازمان ملی استاندارد می‌باشد، کارشناسان این اداره اظهارنامه‌های صادراتی برای فرآورده‌هایی از قبیل روغن موتور، روغن دنده، روغن پایه، روغن هیدرولیک، انواع هیدروکربن‌های سبک و شنگین، حلال‌های نفتی، رزین‌های آلکیدی، تینر شستشو، انواع پارافین، گریس پایه کلسیم و گریس پایه لیتیوم را مورد بازرسی و نمونه برداری قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی افزود: با هدف پیشگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی، ۲۵۵۸ نمونه برداری از این اظهارنامه‌ها انجام و برای آزمایشگاه‌های همکار ارسال شد و نتایج آزمون به کارگروه استاندارد سازی مشتقات نفتی کشور ارسال شده است.

انتهای پیام/چ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد مبارزه با قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی

عرشیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از روند احداث توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش بازدید کردند.

توقفگاه به ابعاد ۲۷ هزار متر مربع در انتهای بلوار فرهنگ در شهرک دانش توسط سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در حال احداث است و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • تمدید ارسال اظهارنامه مالیات ارزش افزوده تا ۱۲ اردیبهشت
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی