Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۴۰ قطعه عکس از شهدای هشت سال دفاع مقدس با همت انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی نصب شد.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس بیش از ۴۰ قطعه عکس را با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از مجموعه آثار نمایشگاهی و چاپی برای نصب در حرم مطهر رضوی ویژه ماه مبارک رمضان به این آستان مقدس منتقل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مجتبی کوچکی مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در خصوص انتقال و نصب این آثار گفت: با توجه به شرایط ویژه این روز‌های و عدم حضور زائرین در صحن و سرای امام رئوف با تعامل و همکاری که با سازمان صداوسیما و آستان مقدس رضوی انجام دادیم بیش از ۴۰ قطعه عکس شهدا را به نیابت از تمامی مردم ایران برای نصب و استفاده به حرم مطهری ارسال کردیم.

مدیرعامل انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس در این رابطه ادامه داد: شاید دیدن تصاویر خلوت از حرم مطهر امام رضا (ع) که همواره مملو از زائرین و دلباختگان آن حضرت بوده سخت و غم‌انگیز باشد و ثبت لحظاتی آرام‌بخش از مناجات‌خوانی حرم را با سختی مواجه کند، اما حال با وجود تصاویر شهدا شاهد ثبت و ضبط قاب‌های زیباتری در زمان ملکوتی پخش مناجات هستیم.

کوچکی در پایان گفت: بی‌تردید نصب تصاویر شهدا در حرم مطهر آن هم در شرایط فعلی می‌تواند یادآور ایستادگی‌ها و مقاومت‌های فرزندان عزیز و جان‌برکف این سرزمین باشد که راه و منششان این روز‌ها نیز توسط مدافعان سلامت ادامه داده شد و حماسه‌های عظیم دیگر را رقم زدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: حرم رضوی دفاع مقدس جنگ تحمیلی انجمن عکاسان انقلاب و دفاع مقدس حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر و ۳۶ شهید فرهنگی مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی‌اکبر رضایی برگزاری یادواره شهدای کارگر و معلم را گامی در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و اظهار کرد: ترویج و نشر فرهنگ اصیل ایثار و شهادت و سبک زندگی و سیره شهدا به‌ویژه برای نسل جوان که موتور محرکه و پیشران انقلاب هستند، ضروری است.

وی به نقش‌آفرینی معلمان به عنوان سفیران فرهنگی در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تقدیم ۳۶ معلم‌شهید در شهرستان آران و بیدگل، سند افتخار دستگاه تعلیم و تربیت در نظام اسلامی است.

رضایی به نقش کارگران در پیشبرد اهداف انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس علاوه بر حضور درجبهه‌های نبرد، در سنگر تولید نیز مجاهدت کرده است و تقدیم بیش از ۳۶۵ شهید کارگر مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگریشهرستان دارالشهدا آران و بیدگل در پاسداشت ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار شهرستان آران و بیدگل هدف از برگزاری یادواره شهدا را معرفی شهیدان به عنوان الگوهای ماندگار به جامعه بویژه قشر جوانو نوجوان عنوان کرد و گفت: شهدای گرانقدر در دوران هشت سال دفاع مقدس جانفشانی‌ها و صحنه‌های ماندگاری را آفریدند که تضمین‌کننده پیروزی‌های رزمندگان در آن دوران حساس شد.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پرستاره» از ساعت ۲۰ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت در گلزار شهدای حرم مطهرآستان مقدس محمد هلال بن علی (ع) برگزار می‌شود. ‌

کد خبر 749141

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال تفحص شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس پس از چهار دهه تفحص شد
  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد