Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان با اشاره به ماندگاری دانشجویان خارجی در کشور به علت شیوع کروناویروس و بسته شدن مرزها گفت: این هیئت با توزیع بسته های بهداشتی در بین دانشجویان خارجی مستقر در استان مراقب این دانشجویان بوده است.

مصطفی میرزایی سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به مردمی بودن هیئت رزمندگان ثارالله بیان کرد: هیئت رزمندگان محلی برای کارهای جهادی بوده و قاطبه جمع هیئت را جوانان تشکیل می‌دهند به طوریکه نخستین حرکت جهادی در اریبهشت ماه سال ۹۸ انجام گرفت و دوباره از اوایل سال ۹۹ نیز درگیر کار جهادی شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در اسفندماه با شیوع کروناویروس در کشور و دستورالعمل مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هر آنچه به مقابله با کرونا کمک کند، یک حسنه است، افزود: پیرو فرمایشات رهبری و تعطیلی هیئت اقدام به راه اندازی حسینیه مجازی کردیم.

میرزایی از راه اندازی پویش میانداران سلامت خبر داد و با بیان اینکه این پویش در ابتدا خیرین را پای کار آورد و در پنج مرحله کار انجام شده است، ادامه داد: مرحله اول اسفندماه ۹۸ بود که با ضدعفونی معابر، ناوگان اتوبوسرانی و آسایشگاه سالمندان آغاز و در ادامه با توزیع ۲۰۰۰ بسته بهداشتی همراه شد.

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول خیرین ۵۵ میلیون تومان کمک کردند، افزود: مرحله دوم راه اندازی پنج کارگاه تولید ماسک و لباس مدافعان سلامت بود که در حال حاضر نیز فعال بوده ضمن اینکه یک کارگاه در لالجین و چهار کارگاه در همدان فعالیت می‌کنند.

مسئول هیئت رزمندگان ثارالله همدان تولید ۵۰ هزار ماسک در این کارگاه ها را اقدام بسیار بزرگی دانست و گفت: تاکنون ۳۸۰۰ لباس برای مدافعان سلامت در این کارگاه ها تولید شده است.

وی تولیدات رسانه ای با موضوع دعوت وعاظ و مداحان را از دیگر اقدامان برشمرد و یادآور شد: در این طرح ۲۰ هیئت به هم نزدیک شدند و کارهای خوبی انجام دادند. توزیع ۱۰۰۰ بطری آبمیوه طبیعی که نخستین بار ویژه کادر درمان انجام شد نیز از دیگر اقدامات بود.

میرزایی خاطرنشان کرد: پویش نیمه شعبان با طرح کمک مؤمنانه به فقرا کلید خورد که در مرحله اول ۲۷۰ بسته غذایی با ارزش ۳۵ میلیون تومان بود و مرحله دوم نیز ۸۰۰ بسته برآورد شده و نیمه ماه رمضان توزیع می شود.

وی ادامه داد: در مرحله بعدی نیز تنها بسته غذایی نبود و تصمیم بر این شد که گروه جهادی فعال شود و رزمایش خدمت مؤمنانه را برنامه ریزی شد تا در این طرح، مهمان روستاهای همدان برای ارائه خدمات باشیم. در این طرح برای  غربالگری، ویزیت رایگان، مشاوره و بیان احکام و اطعام به چهار روستا می رویم که تاکنون به یک روستا رفته ایم.

میرزایی از ثبت نام ۳۸۰ نفر از خدام هیئت در این طرح خبر داد و یادآور شد: تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون تومان خیرین به این پویش کمک کردند و غیرنقدی نیز کمک های بسیاری داشتیم.

وی از راه اندازی آشپزخانه نذری و اطعام یاوران خبر داد و گفت: این طرح نیز از نخستین جمعه ماه رمضان آغاز و روزانه ۳۰۰ پرس غذا طبخ شده که روزهای جمعه ویژه روستاها بوده و بقیه روزها بین نیازمندان در شهر توزیع می‌شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: در کنار این کارها که خدماتی است، اموری دیگری مانند ۱۴ ختم جمعی قرآن و صلولت و چله زیارت عاشورا و آموزش سواد رسانه ای در ۱۰ هیئت استان نیز انجام شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کروناویروس کمک مؤمنانه رزمندگان ثارالله راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی

اسکیت‌بازان سرعت در دو بخش آقایان و بانوان روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری به مصاف هم می‌روند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مرحله اول مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت انتخابی تیم ملی پسران و دختران کشور به میزبانی استان مرکزی روزهای 30 و 31 فروردین ماه در اراک برگزار و در پایان نفرات اول تا سوم هر رده مشخص شدند.

مرحله دوم انتخابی مسابقات اسکیت سرعت نیز روزهای پنجشنبه (در بخش پسران) و جمعه هفته جاری (در بخش دختران) و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

این مسابقات در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش دختران و پسران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از بسته حمایتی ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان در سال ۱۴۰۳
  • تدوین ۳ جلد کتاب از نقش روحانیون رزمنده همدانی
  • جدال مدعیان اسکیت سرعت در مرحله دوم انتخابی تیم ملی
  • تدوین اصول سه گانه در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور
  • مسابقات اسکواش قهرمانی استان همدان برگزار می‌شود
  • آب گرفتگی خیابان های همدان بر اثر بارش باران!
  • پرونده شکایت پرسپولیس از لوکادیا در چه مرحله‌ای است؟
  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • ۴۷ درصد زایمان‌های استان همدان طبیعی است
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد