Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در روزهایی که تمرین و مسابقات فوتبال در همه رده‌ها تعطیل است، باشگاه پرسپولیس وارد یک جنگ داخلی بزرگ شده است. تاریخ انتشار: 13:24 - 16 ارديبهشت 1399 - کد خبر: ۶۱۸۲۸۶

خبرگزاری میزان- باشگاه پرسپولیس پر از بحران‌های ریز و درشت است. از یک سو بازیکنان به دنبال دریافت فوری مطالبات خود هستند و مدام اعتراض می‌کنند، از طرف دیگر، آرای مربوط به شکایت‌های بین‌المللی به باشگاه می‌رسد و هواداران را نگران می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان، طرفداران این تیم به هیئت مدیره دلگرم بودند، اما آنها هم وارد یک جنگ داخلی شده‌اند.

خودزنی در پرسپولیس

در واقع اعضای هیئت مدیره لاغر و کوچک پرسپولیس که تنها سه عضو دارد، در حال خودزنی و جنگ با هم هستند. این اتفاقات و اختلافات از زمانی رخ داد که مهدی محمدنبی از هیئت مدیره خارج شد و کار را به دست سه عضو دیگر سپرد. یکی از این اعضا، به طور کلی با ساختار مدیریت فوتبال بیگانه است و با این شرایط، نمی‌تواند فعالیت موثر و مثبتی داشته باشد. این خودزنی بدترین ضربه ممکن را به پرسپولیس می‌زند.

ماجرا از کجا آغاز شد؟

یکی از اسپانسر‌های سابق پرسپولیس به واسطه رفاقت با اعضای هیئت مدیره به دنبال آن است تا بار دیگر اسپانسری باشگاه را برعهده بگیرد. آن‌ها حتی پیشنهاد مهمی به وزیر ورزش برای بازگشت به جایگاه حامی مالی باشگاه داشتند، ولی اتفاقاتی رخ داد که مسعود سلطانی‌فر با این موضوع مخالفت کرد. در واقع این شرکت به وزیر ورزش اعلام کرد حاضر است پس از عقدقرارداد، در مرحله اول ۷ میلیارد به پرسپولیس پول بدهد و بعد از آن چند چک ۷ میلیاردی دیگر در اختیار باشگاه قرار خواهد داد تا حساب باشگاه همیشه پر از پول باشد.

پیشنهاد پشت چراغ قرمز وزیر

اما این پیشنهاد مورد موافقت وزیر ورزش قرار نگرفت، زیرا بعد از بررسی مدارک، آن‌ها متوجه شدند که این شرکت، یک چک ۳۵ میلیارد تومانی متعلق به حدود ۴ سال پیش در باشگاه پرسپولیس داشته که برگشت خورده و هنوز به پول نقد تبدیل نشده است. از این رو، شنیده می‌شود وزیر ورزش عنوان کرده این شرکت اول باید چک ۳۵ میلیارد تومانی را پاس کند و بعد برای اسپانسری دوباره و عقدقرارداد جدید وارد عمل شود.

آقای رییس ممنوع‌الورود هستند!

موضوع وقتی عجیب می‌شود که بدانید رییس شرکت مورد اشاره که که قصد دارد اسپانسر جدید باشگاه شود، پشت‌پرده‌های زیادی دارد و بر اساس نامه رسمی سرپرست فدراسیون فوتبال از ورود به همه ورزشگاه‌های ایران منع شده است. یعنی شرکتی در پی حمایت مالی از باشگاه مالی پرسپولیس است که رییس آن حتی نمی‎‌تواند به ورزشگاه‌ها برود.

اسپانسری ۱۱۰ میلیارد تومان

در سمت مقابل، کارگزار اسپانسر فعلی باشگاه تا اینجای فصل حدود ۲۴ میلیارد به پرسپولیس پول نقد داده و به دنبال ادامه همکاری با پرسپولیس است، اما به شرط آن که از سوی روابط عمومی باشگاه مورد حمایت قرار بگیرد. گویا پیشنهاد جدید آن‌ها به وزیر جذاب است، زیرا آن‌ها عنوان کرده‌اند ظرف ۴۸ ساعت آینده ۱۰ میلیارد تومان دیگر در اختیار باشگاه قرار می‌دهمد. همچنین ۱۰ میلیارد تا اواسط خرداد ماه و ۱۰ میلیارد سوم را تا آخرین روز خرداد به باشگاه تحویل می‌دهند تا در مجموع پرداختی به حساب پرسپولیس در یک ماه آینده به حدود ۳۰ میلیارد تومان برسد. آنها وعده دادند در صورت ادامه همکاری، پرداختی خود را تا ۱۱۰ میلیارد تومان در شهریور ماه برسانند.

انتخاب آسان در جنگ بزرگ

حالا شرایط شفاف‌تر است و انتخاب برای وزیر ورزش و معاونانش آسان‌تر. آنها می‌توانند از رییس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس حمایت کرده و با همین کارگزار اسپانسر ادامه بدهند به شرطی که پای وعده‌هایش بماند و به باشگاه پول بدهد یا در سمت دیگر این جنگ قرار گرفته و وارد بازی مدیری شوند که چک برگشتی او هنوز پاس نشده است و به پرسپولیس بدهی دارد.

بیشتر بخوانید: نکیسا: با بسیاری از دلایل موافق ادامه برگزاری لیگ برتر هستم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس مهدی محمد نبی باشگاه پرسپولیس میلیارد تومان هیئت مدیره وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد

اسامه حمدان در گفتگو با المنار به وضعیت کنونی مقاومت در غزه اشاره کرد و افزود: اقدامات میدانی هماهنگ و رایزنی دائمی بین محور مقاومت وجود دارد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد افزایش ظرفیت و قدرت محور مقاومت است.

به گزارش ایرنا؛ این عضو ارشد حماس با بیان اینکه رژیم اشغالگر همچنان از توانایی مقاومت در غزه شگفت زده است، گفت: مقاومت وارد مرحله درگیری دائمی با دشمن اسرائیلی شده است.

وی در ادامه با تاکید براینکه قدرت مقاومت همچنان بالاست و تیپ‌های نخبه صهیونیستی در نوار غزه از هم پاشیده است، افزود: دشمن اسرائیلی بر روی کاهش توان مقاومت امید بسته بود، اما مقاومت آماده بود.

حمدان همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر قدرت و توان مقاومت همچنان در سطحی عالی قرار دارد، گفت: مقاومت در سلامت کامل به سر می‌برد و دشمن اکنون با این سوال راهبردی مواجه است که این نبرد تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

این عضو ارشد حماس در ادامه با تاکید براینکه ما با محمد ضیف و یحیی السنوار به طور دائم در ارتباط هستیم، افزود: تماس‌ها بین رهبران مقاومت در نوار غزه و دفتر سیاسی حماس به شیوه‌های مشخصی ادامه دارد و رهبران مقاومت از نزدیک در جریان اوضاع میدانی قرار دارند.

وی در ادامه به عملیات وعده صادق ایران که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه انجام شد، اشاره کرد و گفت: آنچه در جریان پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی شاهد بودیم، پایه‌گذار مرحله تازه‌ای شد و یکی از مهمترین نتایج این نبرد قدرت گرفتن هرچه بیشتر محور مقاومت بود.

حمدان همچنین درباره تهدید صهیونیست‌ها برای حمله به رفح، افزود: در صورتی که دشمن اقدام به حمله زمینی به رفح کند، مذاکرات متوقف خواهد شد، زیرا مقاومت زیر آتش مذاکره نمی‌کند.

وی با تاکید براینکه دشمن می‌خواهد با عملیات رفح از همه باج‌گیری کند، گفت: در صورت حمله زمینی دشمن به رفح، مقاومت اقدامات میدانی مدنظر خواهد داشت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس : پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی معادله جدیدی ایجاد کرد
  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • محتویات کیف مرتضی مطهری هنگام شهادت؛ از چک برگشتی تا پوند انگلیس +تصویر
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • تجلیل ۲۳۰ میلیاردی از مدال‌آوران ورزش با حضور رئیسی
  • وزیر خارجه آمریکا وارد اسرائیل شد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای تأمین مالی تأیید شد