Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است و با آنها برخورد می کنیم. این نوع موتورسیکلت ها کالای قاچاق هستند و خانواده ها اجازه ندهند فرزندانشان سراغ این موارد بروند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عبدالرضا ناظری امروز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری به جهش تولید، مسئولیت در نیروی انتظامی تشدید شده و بخش مهمی از کار، مبارزه و مقابله با کالای قاچاق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به ویژه در شرایط فعلی کشور، قاچاق کالا چرخ های تولید را از حرکت باز می دارد و عقب رفت داریم و باید همه در این حوزه امسال با حالت جهشی در اجرای ماموریت های مبارزه با قاچاق تلاش کنند.

ناظری تصریح کرد: قرارگاه اقدام مشترک نیروهای مسلح در کشور راه اندازی شده و در استان کرمان دستورالعمل را بومی کرده ایم و به زودی جلسات را برگزار و از ظرفیت سپاه و قرارگاه جنوبشرق استفاده خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان کرد: ۱۶۶۶ میلیارد ریال ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه نیروی انتظامی در سال ۹۸ در استان کرمان بوده که ۳۴ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به بحث قاچاق سوخت، افزود: در قاچاق سوخت باید با استان های همجوار جلساتی برگزار و هماهنگی و اقدام مشترک انجام بدهیم. شب گذشته همکاران ما اتوبوس هایی را توقیف کرده اند که زیر آنها کاملا باک تعبیه شده است.

ناظری تصریح کرد: تردد موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی سی ممنوع است و با آنها برخورد می کنیم. این نوع موتورسیکلت ها کالای قاچاق هستند و خانواده ها اجازه ندهند فرزندانشان سراغ این موارد بروند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه هدف اصلی ما باندهای سازمان یافته و واردکننده قاچاق به استان کرمان است و اولویت کار ما در سال جاری مبارزه با قاچاق است گفت: انتظار داریم اصناف مدیریت کنند و همانطور که در مبارزه با کرونا همکاری و مدیریت کردند و کمترین پلمب را در کرمان داشتیم، در بحث مبارزه با قاچاق نیز همکاری و مدیریت داشته باشند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ناظری مبارزه با قاچاق کالای قاچاق استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید

ایسنا/اردبیل مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل از محکومیت قاچاقچی باطری قلمی و تیغ اصلاح خبر داد.

علی رحیمی آذر، ۱۲ اردیبهشت گفت: شعبه دوم بدوی قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی اردبیل به پرونده نگهداری قاچاق تعدادی تیغ اصلاح و باطری قلمی و نیم قلمی خارجی ، به ارزش ۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون ریال رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رحیمی آذر گفت: مأموران نیروی انتظامی اردبیل محموله قاچاق را از یک انباری کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • دستگیری عامل ضرب و شتم یک موتورسوار در رفسنجان 
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید