Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید علی کریمی گفت: 5 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان توزیع می شود.

به گزارش  خبرگزاری برنااز لرستان ؛ کریمی در حاشیه رزمایش رزمایش همت جوانانه ، کمک مومنانه و جمع آوری اقلام اهدایی به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونابه خبرنگاران ،اظهار کرد: طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، ماموریت شناسایی 5 هزار خانواده در بحث کرونا به اداره کل ورزش و جوانان لرستان محول شد که این کار را با هماهنگی سمن های جوانان و هیات های ورزشی و کمک بسیج ورزشکاران در لرستان را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: این تعداد بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین افراد نیازمند که در بحث کرونا دچار مشکلات مالی شده اند توزیع خواهد شد.

 مدیرکل ورزش و جوانان لرستان تصریح  کرد: این کمک‌ها به دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه صورت می‌گیرد و امیدواریم با انجام این اقدام کمکی به افراد نیازمند صورت دهیم.

 کریمی خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان لرستان در بحث کنترل و کرونا و مبارزه با توانست با بهره گیری از بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود از جمله سمن های جوانان، هیئت‌های ورزشی و پرسنل اداره کل نقش بسزایی در سطح استان ایفا کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کل ورزش و جوانان لرستان اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روح الله زارع خورمیزی به مناسبت هفته زمین پاک گفت: وجود ۱۱۴ هکتار نخاله‌های ساختمانی و ضایعات مختلف واحد‌های صنعتی در کنار انواع پسماندها، وضعیت بسیار نامناسبی و غیر بهداشتی را در شهرستان ایجاد کرده است.


وی فرهنگ سازی و همراهی ادارات را از مهمترین ماموریت‌های این اداره حفظ محیط و زمین پاک عنوان کرد.


رییس اداره حفاظت محیط زیست مهریز ادامه داد: به رغم اینکه طرح مدیریت پسماند در شهرستان مصوب شده ولی هنوز در عمل شاهد اجرای آن نیستیم و این یکی از مشکلات اصلی است.


زارع گفت: حمل و دفن زباله در گودی که به همین منظور در شهرستان وجود دارد اصلا به هیچ وجه مناسب و پذیرفته نیست.


وی تصریح کرد: مدیریت نخاله و پسماند یکی از مطالبات مردم برای حفظ محیط سالم زندگی است که امیدواریم در شهرستان اجرایی شود.

دیگر خبرها

  • آسیب‌ها و مشکلات لرستان باید به‌تدریج رفع شوند
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • توقیف ۱۰۵۰ بسته شکر بسته بندی غیر استاندارد در استان کرمانشاه
  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • نخاله‌های ساختمانی مهمترین عامل آسیب زا به طبیعت مهریز