Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران از راه اندازی پویش مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد خبر داد.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران درباره راه اندازی پویش مشارکت در آزادی زندانیان غیرعمد اظهار داشت: هر ساله سازمان بسیج شهرداری تهران برنامه های مختلف فرهنگی را برای اقشار مختلف نیازمند پایتخت اجرا می کند اما امسال به دلیل شرایط ویژه جامعه و عدم برگزاری تجمع در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، این برنامه ها در قالب های متفاوت همچون پویش های فرهنگی در سراسر پایتخت درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به شعار این پویش با عنوان «کلید این زندان در دستان توست» افزود: درنظر داریم با همیاری دستان بخشنده همکاران در مجموعه شهرداری تهران به پدران و مادرانی که جایشان بر سر سفره های سحر و افطار خالی است؛ آزادی را هدیه دهیم.

به گفته میرزایی، با موافقت همکاران شهرداری تهران، مبلغی جزئی از فیش حقوقی این ماه کسر شده و به عمل خداپسندانه و خیرخواهانه آزادی زندانیان غیر عمد اختصاص خواهد یافت. 

فرمانده حوزه بسیج مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی شهرداری تهران با بیان اینکه اعمال نیک ما در ماه رمضان به صورت مضاعف محاسبه می‌شود، تصریح کرد: شرکت در پویش آزادسازی زندانیان غیرعمد و خریداری آبروی افراد و آزاد کردن یک گرفتار، به نوعی معامله با خداست و اجر آن در دنیا و آخرت محفوظ است.

وی ضمن دعوت از کارکنان خیّر شهرداری تهران برای شرکت در این اقدام خداپسندانه، اظهار امیدواری کرد که با حمایت های همکاری نیروهای شهرداری، ماه مبارک رمضان امسال این افراد بتوانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران مشارکت منابع انسانی آزادی زندانیان غیرعمد آزادی زندانیان شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم

آفتاب‌‌نیوز :

عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعداد‌های برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • آزادی ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • زندانیان ملایری هزار اصله درخت کاشتند
  • با کیفیت ترین خودرو بعد از تسلا را برای حمل و نقل تهران انتخاب کرده ایم | پوست اندازی ۶۵ هزار تاکسی برقی در تهران
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد
  • سخنگوی شهرداری تهران: برنامه‌ای برای باشگاه‌داری نداریم
  • شهرداری تهران برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد