Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@15:17:44 GMT

وضعیت تویسرکان قرمز نیست

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۳۳۰

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به تعداد مبتلایان و طرح غربالگری انجام شده توسط بهداشت و مراکز درمانی، شهرستان تویسرکان در شیوع کروناویروس وضعیت قرمز ندارد.

سیدرسول حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، از ابتلای ۵۵ نفر از مردم شهرستان تویسرکان به کرونا از ابتدای شیوع تاکنون خبر داد و اظهار کرد: براساس آمار شبکه بهداشت اکنون در مجموع سه نفر بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری هستند و در مجموع دو نفر بالای ۶۵ سال نیز بر اثر ابتلا به این بیماری فوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه براساس فرمول مشخص شده که اگر در طول ۱۴ روز از هر ۱۰۰ هزار نفر سه نفر مثبت باشد، وضعیت قرمز است، افزود: این در صورتی است که در شهرستان اینگونه نبوده و برای بررسی مطلب بیان شده در زمینه وضعیت قرمز در سطح استان تشکیل جلسه شده است.

حسینی با اشاره به غربالگری ۱۰۴ هزار در شهرستان مطرح کرد: در بحث اجرای طرح غربالگری در استان رتبه اول را داریم و در بحث بهبودی بیماران در رتبه دوم هستیم و اعلام وضعیت قرمز کاملاً اشتباه است و به صورت جدی پیگیر این موضوع و رفع این اشتباه هستیم و در این زمینه گفتگوهایی با مسئولان بهداشت استان و ‌استاندار داشته ایم و خواستار پیگیری این اشتباه در این باره هستیم چراکه با این اشتباه تلاش بی وقفه مسئولان بهداشتی و پزشکی این شهرستان را در طرح غربالگری، بیماریابی، قرنطینه و مداوای این افراد نادیده گرفته شده است.

وی اعلام کرد: در حوزه بهبود بیماران مبتلا به کرونا در رتبه دوم استان قرار داریم و این امر نشان دهنده اقدامات پیشگیرانه مثبت در حوزه مقابله با شیوع کرونا در شهرستان است و طی بررسی های مداوم شاهد بودیم که اگر شخصی مبتلا به مراکز درمانی مراجعه می کرد، تیم پزشکی از تمامی اعضای آن خانواده تست گرفته و تحت مراقبت قرار می داد.

فعال‌تر شدن کادر بهداشت و درمان تویسرکان در بیماریابی برای مقابله با کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان تویسرکان نیز به خبرنگار ایسنا گفت: کادر بهداشت و درمان این شهرستان در شاخصه بیماریابی در دو هفته اخیر فعال تر از روزهای پیشین عمل کردند و در این زمینه شفاف وارد میدان شدند.

سیدابراهیم طواف‌زاده اعلام کرد: در سنجش نهایی از ابتدای اسفندماه سال گذشته یعنی همزمان با آغاز شیوع کروناویروس در تویسرکان تاکنون وضعیت این شهرستان در مقایسه با سایر شهرستان های استان به صورت نسبی مناسب بوده تا جایی که از نظر تعداد بیماران ثبتی قطعی به کرونا در رتبه دوم در استان قرار داریم و با قاطعیت عنوان می کنیم که تویسرکان وضعیت قرمز ندارد.

به گزارش ایسنا، به تازگی یکی از رسانه ها لیستی از شهرهایی که در وضعیت قرمز در زمینه شیوع کروناویروس قرار دارند، منتشر کرد که نام دو شهرستان تویسرکان و کبودراهنگ از استان همدان خودنمایی می کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس شهرستان تویسرکان شیوع کرونا وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: این پویش از امروز به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.
فریبرز جباری پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵۰۰۰ دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار بگیرند.
شهرستان لردگان در فاصله ۱۹۸ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴