Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از عضویت 80 درصدی دانش‌آموزان استان در شبکه آموزشی دانش آموزان(شاد) خبر داد.

مجید یزدان‌پناه امروز(16 اردیبهشت) در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر 80 درصد دانش آموزان استان در شبکه ملی شاد حضور دارند، اضافه کرد: احتما در نهایت تعداد دانش‌ آموزان عضو این شبکه در استان به 90 درصد برسد، چون معتقدیم 10 درصد دانش‌آموزان به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها نمی توانند عضو این شبکه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یزدان‌پناه ادامه داد: روند آموزش دانش آموزانی هم که به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و یا تجهیزات آموزشی عضو اپلیکیشن شاد نشده اند، از طریق تهیه کاربرگ‌های آموزشی، توزیع خودآموزهای بهاری و یا ارتباط مستقیم معلم با دانش آموز در مناطق با تعداد کم دانش آموز و با رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه پیدا کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به ورود آموزش وپرورش استان به حوزه تولید محتوا در شرایط کرونایی، گفت: آموزش و پرورش استان کرمانشاه جزو نخستین استانهایی بود که در حوزه تولید محتوا ورود کرد و هنوز هم این کار را ادامه می دهد.

وی در ادامه از کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان از حیث ساماندهی نیروهای انسانی و انتخاب به عنوان یکی از شوراهای آموزش و پرورش برتر کشور به عنوان گوشه ای از موفقیت های استان کرمانشاه در حوزه آموزش و پرورش در سال گذشته یاد کرد.

در ادامه این نشست مجازی که با حضور فرمانداران، روسای آموزش وپرورش شهرستانها، نمایندگان معلم‌ها، انجمن های اولیاء و مربیان و فرهنگیان بازنشسته استان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، از تعدادی از معلم های نمونه به صورت نمادین تقدیر شد.

در این نشست مجازی فرهنگیان و معلمین استان به بیان نقطه نظرات خود در مورد مشکلات و دغدغه های شغل معلمی پرداختند.

کمبود فضاهای آموزشی، کمبود وسایل کمک آموزشی و فراهم نبود زیرساخت های آموزش مجازی در مناطق دور افتاده از جمله مشکلاتی بود که از سوی فرهنگیان استان کرمانشاه مطرح شد.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته معلم كرمانشاه شبکه شاد آموزش و پرورش استان استان کرمانشاه دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است

اختتامیه دومین دوره آموزشی و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان کشور با حضور مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از کارشناسان و معلمان اداره کل اموزش و پرورش و مدارس استعداد‌های درخشان امروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران قم برگزار شد.

در این دوره مربیان پرورشی از سراسر کشور به مدت سه روز با سر فصل‌های مهارت‌های پاسخگویی به شبهات در مدارس، طراحی برنامه‌های اردویی دانش آموزان، مدل تربیتی سمپاد و مشاوره آسیب‌های اجتماعی آشنا شدند.

تجلی نیا مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش در آیین اختتامیه این دورا با اشاره به نقش و جایگاه مهم امور تربیتی در مدرسه تصریح کرد: همه ارکان تعلیم و تربیت در مدرسه نقش تربیتی دارند و اداره این فرایند تربیتی در مدرسه به عنوان تنظیم گر فعالیت‌های پرورشی برعهده مدیر آموزشگاه است.

وی گفت: باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است که در راستای ارتقای آن باید گام برداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر هزار شهید دانش آموز و ۱۰۰ شهید فرهنگی قم، پیروزی‌های اخیر جبهه‌ی مقاومت و حرکت مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مایه افتخار و عزت برشمرد و به معلمان یادآور شد که دانش آموزان مهم‌ترین سرمایه‌های کشور و جمهوری اسلامی ایران هستند که برای تعالی و پیشرفت کشور و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی باید به بهترین شکل از این ظرفیت‌ها بهره برد.

رحیمی توانمند سازی معلمان در هدایت، آموزش و تربیت صحیح دانش اموزان به طور خاص دانش اموزان استعداد‌های درخشان را لازم برشمرد و افزود: دوره‌های آموزشی معلمان گام بسیار مهمی در به روز رسانی روش‌های آموزشی و تربیت نسل جدید برای پیشرفت کشور است.

در پایان این مراسم شرکت کنندگان در آزمون ضمن خدمت دوره آموزش و توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس استعداد‌های درخشان شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • از متن تا حاشیه تغییر کتب درسی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک