Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@02:14:34 GMT

کاهش بار ترافیک با به کارگیری چراغ های هوشمنددرکرج  

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۴۷۶

کاهش بار ترافیک با به کارگیری چراغ های هوشمنددرکرج  

سرهنگ غلامعلی شرق روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اکنون در کلانشهرکرج بیش از ۵۲ چراغ راهنمایی و رانندگی فعال است که تعدادی از آنها هوشمند سازی شده است.

وی اضافه کرد: با برنامه ریزی های انجام شده و هماهنگی با معاونت حمل ونقل شهرداری کرج مقرر شده که درآینده نزدیک نصب چراغ های هوشمند نیز در تقاطع های میدان امام حسین(ع)، گلشهر، پونه، گلزار و شرافت نیز نصب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد که قبل از هوشمند سازی چراغ های راهنمایی شاهد پس زدگی ترافیک در محدوده نصب چراغ ها بودیم که با نصب این چراغ های هوشند کاهش بار ترافیکی ملموسی را شاهد هستیم.

 شرق گفت: علاوه بر کاهش بار ترافیکی، صرفه جویی در زمان، کاهش آلودگی در شهر، اولویت بندی وسایل نقلیه عمومی نسبت به خودرو های شخصی، جلوگیری از تصادف در شهر و کاهش تخلفات رانندگی از فواید چراغ های هوشمند است.

وی با اشاره به این که چراغ های راهنمایی هوشمند دارای رنگ الکترواستاتیک و مقاوم در مقابل گرما و سرما و نوربوده و  پایه چراغ های مذکور دارای طراحی مدرن شهری منطبق با سیستم کنترل هوشمند است.
روزانه به طور متوسط بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ تردد در کلانشهر کرج انجام می شود.

برچسب‌ها پلیس راهور ناجا البرز شهرداری کرج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راهور ناجا البرز شهرداری کرج پلیس راهور ناجا البرز شهرداری کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز قایدی به استقلال

بر اساس اعلام یک منبع موثق، مهدی قایدی برای بازگشت دوباره به استقلال چراغ سبز نشان داده است این در حالی است که قایدی در عضویت باشگاه شباب الاهلی امارات است و به طور قرضی در تیم الاتحاد کلبا بازی می کند اما این احتمال دارد تا با توجه به حضور مالکان جدید در باشگاه استقلال آنها بتوانند مهاجم محبوب هواداران را بار دیگر به استقلال بیاورند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چراغ سبز قایدی به استقلال
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند ممکن شد
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است