Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:43:01 GMT

کاشت ۵۰ اصله نهال در زندان دماوند به جای حبس

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۳۵۰۵

کاشت ۵۰ اصله نهال در زندان دماوند به جای حبس

مهدی جمالیان روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران گفت: در راستای دستور رییس قوه قضائیه مبنی بر حبس‌زدایی، فرد خاطی در حوزه قضایی شهرستان دماوند به جای حبس در زندان ملزم به غرس ۵۰ اصله نهال گل و درختچه در فضای سبز ندامتگاه دماوند گردید.

وی ادامه داد: در اجرای برنامه‌های قوه قضائیه، طی ماه‌های اخیر تعدادی از مددجویان این ندامتگاه، آزاد یا به مرخصی اعزام شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ندامتگاه دماوند بیان داشت: اینگونه محکومیت‌ها از سوی قضات باعث کاهش ورودی زندان و از طرفی توسعه فضای سبز می‌شود که در نوع خود اقدامی قانونی و انسان دوستانه است.

جمالیان همچنین به توزیع کارت هدیه بین خانواده‌های مددجویان ندامتگاه دماوند اشاره کرد و گفت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و در راستای حل مشکلات معیشتی خانواده زندانیان نیازمند کارت های هدیه از طریق بنیاد مستضعفان و جانبازان تهیه و توسط واحد مددکاری ندامتگاه دماوند در اختیار خانواده های مددجویان قرارگرفت.

این مقام مسئول گفت: بسته حمایتی با توجه به تعداد افراد خانوار با مبالغ ۲۰۰ هزارتومانی از طریق مددکاران زندان‌ بین ۱۴۰ خانواده نیازمند توزیع گردید.

شهرستان دماوند از جمله شهرستان های استان تهران و در ۴۵ کیلومتری پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان دماوند قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان دماوند قوه قضاییه شهرستان دماوند قوه قضاییه ندامتگاه دماوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن زحمتکش، صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از انسداد ۱۶ حلقه چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوندخبر داد. وی اظهار کرد: این اقدام با همکاری واحد حقوقی و گروه گشت و بازرسی و اخذ دستور قضایی در جهت صیانت از منابع آبی انجام شده است.

مدیر امور منابع آب دماوند گفت: ۱۶ حلقه چاه غیر مجاز در روستاهای «گلاهک» به عمق ۷۶۵ متر و آبدهی ۶.۵ لیتر در ثانیه پر و مسدود شده اند.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی مسدود شده اند، افزود: با انجام این عملیات از خروج ۲۵ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی این امور جلوگیری خواهد شد.

زحمتکش در پایان از همکاری پرسنل محترم کلانتری رودهن که در این امر همراه و یاری رسان بودند تشکر و قدرانی کرد.

کد خبر 6093047

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری
  • انسداد ۱۶ حلقه  چاه غیرمجاز در مناطق «گلاهک» دماوند
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • جشن گلریزان در شهرستان دیلم برگزار شد
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری