Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در اطلاعیه‌ای شیوه تسویه حساب دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه به صورت غیرحضوری را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار شرایط خاص پیش آمده در کشور بدلیل شیوع ویروس کرونا که موجب اختلال در امور جاری فارغ‌التحصیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی به صورت حضوری شده است، به اطلاع آن دسته از دانشجویان تحصیلات تکمیلی که قصد انجام امور تسویه حساب خود را دارند، می‌رساند حوزه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تمهیداتی را برای مساعدت و انجام این امور بدون نیاز به حضور دانشجویان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که متقاضی تسویه حساب هستند، می‌بایست طی ارسال یک ایمیل به نشانی Jsu.edu.msc@jsu.ac.ir تقاضای تسویه حساب خود را به تحصیلات تکمیلی دانشگاه اعلام کنند.   بیشتر بخوانید: آزمون جامع و آزمون‌های ارشد و دکتری با تاخیر برگزار می‌شود
آخرین مهلت دفاع پایان‌نامه‌های دانشگاه خاتم الانبیای بهبهان ۳۱ اردیبهشت است
پس از دریافت فرم تسویه حساب از طریق ایمیل تحصیلات تکمیلی دانشگاه، متقاضیان می‌بایست تصویری با کیفیت بالا (از دستگاه اسکنر یا نرم افزار موبایلی CamScanner استفاده شود) از هر دو طرف فرم تسویه حساب که در بخش انتهایی آن مشخصات کامل خود را درج کرده و آن را امضا کرده اند تهیه کرده و از طریق ایمیل Jsu.edu.msc@jsu.ac.ir به آموزش تحصیلات تکمیلی دانشگاه ارسال کنند. درج یک شماره تلفن همراه فعال برای تماس احتمالی کارشناس تحصیلات تکمیلی با ایشان ضروری است.
لازم است، دانشجویان بدهی‌های مالی خود را با دوایر مختلف آموزشی، دانشجویی و کتابخانه به صورت الکترونیکی قبل از ارسال فرم تسویه حساب، پرداخت کنند.
دانشجویان، فایل پایان نامه خود را برای اساتید راهنما و مشاور و همچنین داور‌ها ارسال کنند و تائید آن‌ها را در خصوص انجام اصلاحات لازم اخذ کنند. در این خصوص اساتید مشاور و داور‌ها تائید خود را به استاد راهنما ارائه می‌کنند.
دانشجویان فایل‌های Word و PDF پایان نامه را که از لحاظ محتوایی به تائید اساتید رسیده است به ایمیل کتابخانه به آدرس librarian@jsu.ac.ir یا jsu.librarian@gmail.com جهت بررسی مطابقت با قالب مصوب کتابخانه ارسال کنند. سپس دانشجویان پس از دریافت ایمیل تاییدیه که توسط کارشناس کتابخانه ارسال می‌شود، CD پایان نامه و نسخ صحافی شده پایان نامه را به تعداد لازم (جهت اساتید راهنما، اساتید مشاور و کتابخانه) تهیه کرده و از طریق پست پیشتاز به آدرس: دزفول، روبروی پایگاه چهارم شکاری، دانشگاه صنعتی جندی شاپور-دزفول-معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی-صندوق پستی: ۳۳۴-۶۴۶۱۵ ارسال کنند.
تحویل کارت دانشجویی و کتب امانتی از کتابخانه جزء ضروریات فرآیند تسویه حساب هستند. لازم است دانشجویان این اقلام را به همراه اقلام گفته شده به صورت یکجا از طریق پست پیشتاز به آدرس گفته شده در بند ۴ ارسال کنند. جهت تسریع فرآیند، عبارت «تسویه حساب غیر حضوری دانشجویان» به صورت مشخص روی بسته قید شود.
آن دسته از دانشجویانی که دارای مقاله مستخرج از پایان نامه هستند، تمام مقالات خود را جهت استاد راهنمای خود ارسال کنند.
دانشجویان لازم است فرم تائید اصلاحات پایان‌نامه و فرم شماره فرم تائید تحویل نسخ پایان نامه را از سایت دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول اخذ و پرینت کرده و پس از پرکردن بخش مربوط به دانشجو، فرم‌های مذکور را با ذکر تاریخ، امضا کرده و سپس هر ۲ فرم را جهت استاد راهنما با کیفیت بالا (از دستگاه اسکنر یا نرم افزار موبایلی CamScanner استفاده شود) ارسال کنند.
دانشجویان در صورت بروز هر گونه مشکل در فرایند تسویه حساب، با کارشناس تحصیلات تکمیلی دانشگاه تماس حاصل کنند. شایان ذکر است تسویه حساب دانشجویان بدون حضور ایشان به صورت داخلی انجام خواهد شد و در اسرع وقت نتیجه تسویه حساب به صورت تلفنی به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول تحصیلات تکمیلی ویروس کرونا تعطیلی دانشگاه ها دانشگاه صنعتی جندی شاپور دزفول معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحصیلات تکمیلی دانشگاه پایان نامه ارسال کنند تسویه حساب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در آستانه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در جمع اساتید و دانشجویان دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران، با اشاره به قرارگیری در آستانه نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران، گفت: ویژگی متفاوتی که آئین نود سالگی دانشگاه تهران نسبت به برنامه‌های هفتاد و هشتاد سالگی دارد، این است که تلاش کردیم قدمت نهاد علم در ایران را به سابقه دانشگاه تهران ضمیمه کنیم.

رئیس دانشگاه تهران به سابقه سنت دانشگاهی در ایران از جندی‌شاپور تا دانشگاه تهران اشاره کرد و افزود: این سابقه حتی در بین دانشگاهیان هم مغفول مانده و کمتر به آن توجه می‌کنیم. از این رو در سال ۱۴۰۲ طی مکاتبه‌ای رسمی به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیشنهاد شد تا این سابقه به نوعی به تاریخ و قدمت دانشگاه تهران ضمیمه شود. جندی‌شاپور نماد نهاد‌های علم در ایران بوده و در سال ۲۰۱۷ میلادی از سوی یونسکو به‌عنوان قدیمی‌ترین دانشگاه جهان با ۱۷۵۰ سال سابقه معرفی شده است که البته این رکورد پیش از آن متعلق به دانشگاه بولونیا در ایتالیا با نزدیک به ۱۲۰۰ سال قدمت بوده است.

استاد دانشگاه تهران ادامه داد: افتخار بزرگ تعلق گرفتن پایه‌گذاری سنت دانشگاهی به ایران، در حالی مورد اذعان جهانیان است که خودمان کمتر در خصوص این داشته‌ها و هویت ایرانی- اسلامی مطالعه کرده و کمتر بر روی آن تبلیغ و فعالیت‌های ترویجی انجام داده‌ایم و جوانان ما کمتر از این سرمایه‌های ملی شناخت دارند. از دانشگاه تهران انتظار می‌رود که به‌عنوان دانشگاه پیشگام و نوآور بیشتر به این موضوع توجه داشته باشد و به تقویت هویت ایرانی-اسلامی برای دستیابی به تمدن نوین اسلامی از طریق دانشگاه تمدن ساز که در گام دوم انقلاب اسلامی مورد توجه ویژه قرار گرفته است، بپردازد؛ و بدون شک آثار ارزشمند علامه شهید مطهری منبع بسیار ارزشمندی برای حرکت در این مسیر است.

مقیمی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر تمدن سازی دانشگاه، فراز‌هایی از کتاب خدمات متقابل اسلام و ایران اثر شهید مطهری درباره نقش تمدن سازی نهاد علم در ایران از جندی‌شاپور و اذعان ویل دورانت که جندی‌شاپور را محور تمدن ایران در دوره ساسانی می‌داند را یادآوری کرد و بیان داشت: اینکه بگوییم دانشگاه تهران با قدمت ۹۰ ساله، نماد آموزش عالی ایران است، با واقعیت خیلی فاصله دارد. درست است که ۹۰ سال از قدمت مجموعه ساختمان‌های فعلی نماد آموزش عالی کشور که در سال ۱۳۱۳ ساخته شده است می‌گذرد؛ ولی وقتی به سیر تکامل و زنجیره چرخه عمر دانشگاه تهران به‌عنوان نماد آموزش عالی ایران را بررسی می‌کنیم، در مرحله قبلی به دارالفنون می‌رسیم و هر چه که به گذشته برمی‌گردیم به نهاد‌های آموزش عالی همچون ربع رشیدی، نظامیه‌ها و در نهایت به جندی‌شاپور می‌رسیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه اولین جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۴۰۳ که با حضور رئیس‌جمهوری برگزار شد، سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد و شورای عالی انقلاب فرهنگی مأموریتی به دانشگاه تهران سپرد تا برای اینکه دانشگاه‌ها به‌ویژه دانشگاه تهران نقش محوری تمدن سازی را ایفا کنند، طرح جامعی ارائه شود و برای ارتقای فرهنگ و تمدن ایرانی-اسلامی بر محور نهاد علم تلاش شود. اساتید، دانشجویان و پژوهشگران دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران می‌توانند نقش‌آفرینی ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند.

رئیس دانشگاه تهران ادامه داد: وقتی به سیره نظری و عملی شهید مطهری نگاه می‌کنیم، ملاحظه می‌شود که ایشان استاد و معلمی در تراز دانشگاه تمدن ساز است و شخصیتی است که نقش تمدن سازی را به اندازه چند نهاد علمی ایفا کرده است؛ لذا انتظار می‌رود اساتید دانشگاه همین نقش را ایفا کنند تا بتوانیم به اهداف تمدن سازی دانشگاه نائل شویم. آثار و نوشته‌های شهید مطهری همان چیزی است که نیاز امروز ما است و هیچ وقت کهنه نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین منابع ما در زمینه مطالعه تمدن سازی دانشگاه، آثار شهید مطهری است که باید به سهم خودمان در تقویت این مجموعه تلاش کنیم.

مقیمی در پایان از برگزاری بزرگداشت ۱۷۵۷ سال سنت دانشگاهی در ایران زمین هم‌زمان با نود سالگی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: بر اساس آثار شهید مطهری، دانشگاه جندی‌شاپور نقطه عطفی است که وجوه مشترکی را برای تمدن اسلامی و ایرانی ایجاد کرد. امروز اگر می‌خواهیم به تمدن نوین اسلامی ایرانی دست یابیم، دانشگاه باید یکی از مهم‌ترین کانون‌های توجه ما باشد؛ لذا امروز به شدت به آثار شهید مطهری نیاز داریم تا با رویکرد دانشگاه تمدن ساز بتوانیم آثار مورد نیاز درباره قدمت نهاد علم در ایران را استخراج و نقشه راهی بر اساس اندیشه شهید مطهری تنظیم کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عنوان قدیمی‌ترین نماد نهاد‌های علم جهان به دانشگاه تهران اعطا شد
  • مقیمی: سابقه دانشگاه جندی‌شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • سابقه دانشگاه جندی شاپور به دانشگاه تهران منضم شد
  • شناسایی متهم برداشت غیرمجاز یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی در تربت حیدریه
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • حواله علی پی