Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش مدیران عقیدتی- سیاسی به صورت ویدئو کنفرانس در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام حسین زحمتکش» امروز سه شنبه (۱۶ اردیبهشت) در همایش مدیران عقیدتی- سیاسی که در محل سالن جلسات سپاه خراسان شمالی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور مدیران عقیدتی نواحی مقاومت بسیج برگزار شد، یکی از راه های بالابردن معرفت انسان را انس با قرآن دانست و گفت: ماه رمضان یک فرصت طلایی است و از این فرصت ها باید نهایت استفاده را کرد تا به خدا نزدیک تر شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید سلامت جسمی و روحی را جزء اولویت های کاری خودمان قرار دهیم، افزود: قطعاً یکی از بستر های مهم و مناسب برای رسیدن به این مرحله، برگزاری دوره های تربیت و تعالی، کلاس های قرآن و اخلاقی است .

 

وی اظهارداشت: فضای معنوی که در سپاه حاکم است را باید قدر بدانیم، چرا که این فضای معنوی تجربه 40 سال کارنامه پر از موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  است.

 

حجت الاسلام زحمتکش، شالوده اصلی سپاه را بر معنویت، ایثار، اخلاص، شهادت طلبی و ازخودگذشتگی عنوان کرد و بیان داشت: در طول 40 انقلاب اسلامی، جلوه های زیبایی از آموزه های دینی به نمایش گذاشته شده، که یکی از مهم ترین آن ها عرصه شهادت است.

 

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این همایش گفت: امروز به جرأت می توانیم بگوییم قدرت سپاه در معنویت سپاه است و همانطور که امام (ره) فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود»، با تکیه بر قدرت معنوی سپاه است.

 

وی اظهار داشت: سپاه، برنامه ریزی کرده و همواره تلاش دارد تا معنویت هرگز فراموش نشود، چرا که هر هرگونه سرمایه گذاری در امورات مربوط به معنویت باعث ارتقاء، ترقی و رشد جامعه اسلامی خواهد شد.

 

سردار چمن خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم در مسیر حفظ ارزش ها ثابت قدم بمانیم، باید به بعد معنوی توجه ویژه ای شود.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران مدیران عقیدتی جوادالائمه ع خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است

سردار رمضان شریف با اشاره به لزوم تربیت متعالی گفت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه و بصیر است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رامسر، سردار رمضان شریف معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه پاسداران در آیین ویژه  به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم که در کانون فرهنگی تربیتی شهید سلیمان نژاد رامسر برگزار شد اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین مولفه‌های قدرت سپاه و بسیج داشتن نیرو‌های آگاه، بصیر و آشنا به مبانی دینی و فرهنگ اهل بیت از روز اول تاسیس  است.

وی گفت: تاکید مسئولان و فرماندهان سپاه این است که تلاش کنیم دانش سیاسی و عقیدتی پاسداران و بسیجیان افزایش پیدا کند.

سردار شریف افزود: شهادت استاد مطهری معلم انقلاب به عنوان هفته تعلیم و تربیت فرصتی است که تاکید کنیم بر افزایش معرفت و دستیابی به اهداف سپاه در دفاع از ارزش‌های انقلاب که با بینش عقیدتی و سیاسی موفق‌تر عمل خواهیم کرد و راحت‌تر به اهداف می‌رسیم.

سردار شریف گفت: تلاش بر این  بوده قدرت سپاه و مولفه قوت سپاه روز به روز بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و همه امکانات و لوازم آن در محتوا، مربی و فضای آموزشی مورد توجه قرار بگیرد.

در این مراسم از مربیان و هادیان برتر تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مولفه قدرت سپاه داشتن افراد بصیر است
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • کارکنان عقیدتی سیاسی مسئول تقویت هدایت و معنویت هستند
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • مراسم هفته عقیدتی سیاسی در نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • برگزاری همایش هفته عقیدتی سیاسی سپاه
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس