Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:05:20 GMT

شورای عالی دفاع لبنان خواهان تمدید حالت فوق العاده شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۱۱۶

شورای عالی دفاع لبنان خواهان تمدید حالت فوق العاده شد

دبیرکل شورای عالی دفاع لبنان به دولت پیشنهاد داد که حالت فوق العاده را برای مقابله با شیوع کرونا برای دو هفته دیگر تمدید کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، محمود الاسمر، دبیرکل شورای عالی دفاع لبنان در بیانیه‌ای بعد از نشست این شورا اعلام کرد: میشل عون، رئیس‌جمهور لبنان در آغاز نشست گزارشی از تدابیر اتخاذ شده برای مقابله با کرونا ارائه و بر لزوم اهمیت توجه به گرانی کالاها تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاسمر به دولت پیشنهاد داد که حالت فوق العاده را برای مقابله با کرونا برای دو هفته دیگر تمدید کند.

حسان دیاب، نخست‌وزیر لبنان در این نشست به مرحله دوم تدابیر اتخاذ شده از سوی دولت برای مقابله با کرونا اشاره و تأکید کرد اگر شهروندان به تدابیر و محدودیت‌های اعمال شده پایبند نباشند احتمالا تأثیر منفی بر شیوع کرونا داشته باشد. وی گفت که نگرانی‌هایی درباره موج دوم کرونا وجود دارد.

وی اشاره کرد که مسئله افزایش‌ قیمت‌ها با هماهنگی دستگاه های ذیربط درحال پیگیری است.

حمد حسن، وزیر بهداشت نیز حاضران را در جریان نتایج میدانی تدابیر اتخاذ شده گذاشت و تأکید کرد شهروندان کاملا به تدابیر پایبند نیستند و لبنان همچنان در مرحله خطر شیوع کرونا است.

در این نشست بعد از گزارش وزرا و رهبران دستگاه‌های امنیتی و نظامی درباره وضعیت امنیتی، اقتصادی و معیشتی بر لزوم کنترل اوضاع امنیتی و اتخاذ تدابیر درباره متخلفان و کسانی که به املاک دولتی و خصوصی تجاوز می‌کنند، تأکید شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لبنان کروناویروس کرونا در جهان برای مقابله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان

دفتر عمومی ریاست‌الوزراء اعلام کرده که در بیست و یکمین نشست کابینه طالبان روی ایجاد مجتمع(کمپلکس) های زراعتی در ولایات بلخ، ننگرهار و هرات گفتگو شده‌است.

دفتر مطبوعاتی ریاست الوزراء با نشر خبرنامه ای گفت که بیست‌ و یکمین نشست کابینه به سرپرستی ملا محمد حسن آخند، رئیس الوزرای  حکومت سرپرست  برگزار شد.

در این نشست در مورد پروسس، بسته‌بندی، بارگیری و تخلیه زغال سنگ در ولایت‌های پکتیا، پکتیکا، خوست، ننگرهار و کندهار گفتگو و به وزارت زراعت وظیفه سپرده شد تا به منظور پیش‌برد امور آن، زمین مخصوص را تصفیه و بعد از حکم مقام عالی ریاست، کار عملی آن را آغاز کند.

همچنین در این نشست، طرح وزارت زراعت پیرامون ایجاد ۶ مجتمع(کمپلکس) زراعتی در ولایت‌های بلخ، ننگرهار، هرات به معاونیت اقتصادی سپرده شد تا پس از بررسی و تاییدیه آن، به مقام عالی ریاست با هدف منظوری ارایه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • ببینید | مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس خواهان آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شد
  • مناظره‌ای در مورد حجاب