Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@02:38:43 GMT

تغییر کاربری کارخانه الکترونیکی به تولید تجهیزات پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۱۲۲

تغییر کاربری کارخانه الکترونیکی به تولید تجهیزات پزشکی

یکی از کارخانه‌های معروف آمریکایی به نام Adafruit واقع در کلانشهر نیویورک، که پیش از این وسایل الکترونیکی تولید می‌کرد هم اینک خط تولید خود را به ایجاد تجهیزات ایمنی برای مبارزه با ویروس کرونا تبدیل کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، با کمبود تجهیزات ایمنی در ایالات متحده آمریکا مقامات رسمی از کارخانه‌داران خواستند بخشی از محل کار خود را به تولید تجهیزات حفاظت شخصی نظیر ماسک، دستکش و شیلدهای محافظ صورت اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا، یک کارخانه تولید وسایل الکترونیکی، فضای ۵۰ هزار متر مربعی خود را به تولید این تجهیزات اختصاص داده و به طور موقت تولید وسایل الکترونیکی را تعطیل کرده است. کارخانه فوق از تمام امکانات لازم برای تولید تمام تجهیزات ایمنی برخوردار است و همین امر مدیران آن را به سمت تغییر خط تولید خود برای مهار ویروس کرونا سوق داد.

کارخانه آمریکایی Adafruit تولید شیلدهای محافظ صورت، سنسورهایی برای وسایل پزشکی، تب سنج‌های دیجیتالی، اکسیمترهایی که اثرات انگشت را ثبت می‌کند و دوربین‌هایی که دمای بدن بیماران و سایر افراد را نشان می‌دهد را آغاز کرده است و قرار است بخشی از تولیدات خود را در اختیار دولت و مراکز درمانی قرار دهد و بخش کوچکی را نیز در میان مردم به طور رایگان توزیع کند. مدیر کارخانه Adafruit پس از تبدیل خط تولید خود ضمن حفظ کارکنان سابق، افراد جدید بسیاری را به کار گرفت تا علاوه بر کمک به تولید تجهیزات ایمنی، به توزیع این تجهیزات در بیمارستان‌ها و رساندن آن‌ها به دست موسساتی که آن‌ها را سفارش می‌دهند، بپردازند.

مسئولان کارخانه Adafruit برای تضمین ایمنی کارکنان خود، اگرچه به هیچ یک مرخصی غیر ضروری نمی‌دهد، با این حال شیفت کاری آنان را تغییر داده است و از آن‌ها خواسته است یک روز در میان در محل کار خود حاضر شوند. علاوه بر این، دمای بدن تمام کارکنان پس از ورود به کارخانه به وسیله تب سنج‌های دیجیتالی اندازه گرفته می‌شود و همه آن‌ها موظفند از تجهیزات ایمنی شخصی نظیر ماسک، دستکش و شیلدهای محافظ صورت در حین انجام وظیفه استفاده کند.

کد خبر 422288

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا پیشگیری از کرونا ابتلا به کرونا کرونا در ایران شیوع کرونا کرونا در جهان آمریکا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق تجهیزات ایمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است

 ابوطالب شفقت در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، اظهار داشت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به‌صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها و طرف‌داران آنها از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.

شفقت، افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به‌پای صندوق رأی بیایند؛ بنابراین گزارش، دومین دور انتخابات برای شکل‌گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.


 
 
 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • خودروهای برقی خطرناکند؟
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • خودروهای برقی به سرنشینان دیگر خودروها آسیب می‌رسانند
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران