Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@06:27:35 GMT

قرارداد واگذاری زمین فاز چهارم پارک فناوری پردیس امضاء شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۲۳۶

قرارداد واگذاری زمین فاز چهارم پارک فناوری پردیس امضاء شد

قرار داد واگذاری زمین برای احداث فاز چهارم پارک فناوری پردیس با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امضاء شد.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تا امروز شاهد توسعه پارک فناوری پردیس معاونت علمی در ۳ فاز با متراژ ۶۰ هکتار بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری قرارداد واگذاری زمین برای احداث فاز چهارم امضاء شد. این قرار داد به امضای مهدی هدایت مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس و مهدی صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس رسید.

مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس معاونت علمی درباره امضای این قرارداد گفت: با امضای این قرار داد ۳۰ هکتار دیگر به مجموعه پارک اضافه شد و در مجموع محدوده عملیاتی پارک فناوری پردیس به ۹۰ هکتار می‌رسد. با امضای این قرارداد این پارک بزرگترین فضای را برای استقرار شرکت‌های دانش بنیان در میان پارک‌های فناوری کشور خواهد داشت و تا سه سال آینده امکان استقرار ۱۰۰۰ شرکت فناور را در پارک خواهیم داشت که با این اتفاق رشد ۴ برابری اشتغالزایی و ایجاد شغل برای ۲۰ هزار نفر را شاهد می‌شویم.

 وی با اشاره به اینکه عملیات زیرساختی و عملیاتی فاز سوم شهریور ماه سال جاری به پایان می‌رسد، گفت: در دو ماه آینده اقدامات زیرساختی فاز ۴ آغاز می‌شود و کلنگ افتتاح فاز چهارم بر زمین می‌خورد، در سال جاری آماده سازی یک سوم این فعالیت‌ها تمام می‌شود.

صفاری نیا ادامه داد: همچنین ابتدای هفته جاری نیز قرارداد همکاری مشترک میان معاونت علمی و فناوری و دانشگاه آزاد اسلامی برای تاسیس «دانشگاه فناوری در ناحیه نوآوری پردیس» امضا شد. این قرارداد به امضای سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی رسید. مساحت دانشگاه آزاد ۲۵ هکتار است و با این اقدام زمینه ایجاد ناحیه نوآوری پردیس فراهم شد.

صفاری نیا با بیان اینکه طرح ناحیه نوآوری پردیس سال گذشته در هیات امنای پارک تصویب و توسط معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد، افزود: تمام فعالیت‌ها مانند افزایش فضای پارک تا ۹۰ هکتار، تعامل نزدیک فاز دانشگاهی و پارک مقدمات ایجاد ناحیه نوآوری پردیس است. با سرعت دادن به اقدامات در نظر داریم این ناحیه نوآوری را با وسعت ۱۱۰ هکتار و افق توسعه هزار هکتار در سال جاری رونمایی کنیم.

رئیس پارک فناوری پردیس همچنین بیان کرد: امروز همچنین سند دیگری برای توسعه آتی پارک در حریم جنوبی شهر پردیس امضاء شد. این قرارداد مربوط به فاز نخست توسعه پارک با مساحت ۵۰۰ هکتار است. در حال حاضر نیز مراحل تصویب این اقدام در شورای عالی معماری و شهرسازی را می‌گذرانیم که بر اساس دستور وزیر راه و شهرسازی در اولویت فعالیت‌های شورا قرار دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فناوری پارک پردیس دانشگاه سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری صفاری نیا رئیس پارک فناوری پردیس قرارداد امضاء فاز چهارم ناحیه نوآوری پردیس پارک فناوری پردیس علمی و فناوری معاونت علمی فاز چهارم صفاری نیا امضاء شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!

آفتاب‌‌نیوز :

به تازگی و با برگزاری آیینی تیم پرسپولیس به مجموعه ای از بانک ها و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد. این واگذاری ها این شائبه را ایجاد کرده است فصل آینده دو تیم پرسپولیس و استقلال در بین تیم های لیگ برتری بیشترین هزینه را در لیگ برتر محتمل خواهد شد. اما بر اساس توصیه سازمان لیگ به تیم های پرسپولیس و استقلال این دو تیم در فصل آینده هم می بایست به اندازه سقف قرارداد هزینه کنند و قراردادهای بالای سقف قرارداد در سازمان لیگ ثبت نمی شود و هیچ تعهدی را برای باشگاه ایجاد نمی کند.

فصل پیش رو سقف قرارداد ۳۵۰  میلیارد تومان بود که به نظر این بودجه برای فصل آینده ۴۱۰ میلیارد تومان خواهد شد. البته این رقم برای سه تیمی که قرار است در لیگ نخبگان آسیا شرکت کنند، کمی بیشتر خواهد بود.

واگذاری تیم های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی خوشحالی تماشاگران و اعضای دو تیم را به همراه داشته است به این خاطر که از این پس دو تیم دارای نظام پرداختی مناسبی همانند سایر تیم ها خواهند شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • انتصاب رئیس جدید پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • ضرورت توسعه تعاملات علمی دانشگاهی در راستای منافع دو کشور در عرصه بین‌المللی
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • ۸۴۲ هکتار از اراضی ملی به شهرک‌های صنعتی و کشاورزی واگذار شد
  • اپراتور اختصاصی هوش مصنوعی راه‌اندازی می‌‎شود
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • رشد صد در صدی دانش‌بنیان‌ها در بورس تا پایان سال
  • سند ۱۷۱ هکتار از اراضی ملی پردیس صادر شد
  • بعد از واگذاری سرخابی ها به بخش خصوصی؛ پرسپولیس و استقلال تذکر گرفتند!