Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم ولیزاده گفت: رویداد استارتاپ ویکند موجب جمع آوری ایده‌ها و جهش تولید در لرستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ولیزاده در  نشست استارتاپ ویکند با موضوع جهش تولید استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شده بود  اظهار کرد: در خصوص برگزاری رویداد علمی استارتاپ ویکند در بهمن ماه سال گذشته تصمیمات گرفته شده و برای جمع آوری ایده‌ها برنامه‌ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود: اما کرونا باعث‌ شد این برنامه حضوری لغو شود که برای عقب نماندن از این برنامه‌ها بصورت غیرحضوری در خرداد ماه برگزار می‌شود.

ولی زاده تصریح کرد: در افق پیش رو برنامه‌ریزی شد که از شیوه‌های نو برای برگزاری جلسات استفاده شود و شرایط موجود موجب شد که از این روش خلاقانه(ویدیو کنفرانس) مورد استفاده قرار گیرد.

او گفت: استارتاپ ویکند در سه روز برگزار می‌شود و صاحبان ایده با توانمندی مختلف جمع می‌شوند و تیم هارا تشکیل می‌دهند که موجب رونق تولید خواهد شد.

ولیزاده بیان کرد: با کاستی های که ممکن است در اجرای غیر حضوری روبرو شویم اما استارتاپ خلاقان را دور هم جمع می کند که انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی که شرایط همکاری را دارند تلاش خود را در این راستا بکار گیرند.

او عنوان کرد: در گام اول برای تهیه جوایز برخی از دستگاه‌ها می‌توانند کمک کنند و فراهم کردن زیرساخت باید در اولویت قرار گیرد.

ولیزاده  یادآورشد: همچنین اطلاع رسانی باید در این خصوص انجام شود که نیازمند همکاری شهرداری برای اطلاع رسانی میدانی هستیم.

این معاون استاندارلرستان افزود: نشست صاحبان ایده با استاندار لرستان در دستور کار قرار دارد.

گفتنی است که استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی - تجربی در سراسر دنیاست و در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهش تولید استارتاپ ویکند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام نیا در نشست ستاد اربعین استان، به بهره برداری از این جاده پیش از آغاز کنگره عظیم اربعین تاکید کرد و گفت: ایجاد این جاده، به طول ۷ هزار و ۴۰۰ متر با اعتبار ۳۲ میلیارد تومان در دستور کار است.

وی همچنین به جانمایی مواکب در مرز مهران با در نظر گرفتن ملاحظات ترافیکی پرداخت و افزود: طرح ساماندهی میدان اربعین مسیر‌های ورودی و خروجی به این‌ میدان با هدف جلوگیری از ازدحام جمعیت بزودی آغاز خواهد شد.

تکمیل طرح‌های نیمه تمام، نصب دستگاه ایکس ری و همچنین دوربین‌های پایش نظارتی از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توجه ویژه جشنواره «رضوان» به جوانان صاحب ایده/ توسل به فرهنگ رضوی
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • رویداد استارتاپی شتاب در قم به کار خود پایان داد
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده‌های خاص مدارس است
  • برنامه‌های وزارت صمت در حوزه صنایع خلاق موجب جهش تولید می شود
  • مسائل ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک باید تا مردادماه نهایی شوند
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • جشنواره «الف تا» فرصت بکر پرورش ایده های خاص مدارس است
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است