Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، شرکت ریحان فیلم با ارسال جوابیه ای در خصوص بدهی 35 میلیاردی پرسپولیس توضیحاتی را در این مورد ارائه کرد. متن توضیح این شرکت به شرح زیر است:

«عطف به انتشار خبر «بن بست در جلسه شبانه پرسپولیسی ها تماس یک وزیر کار را پیچیده کرد» که در آن خبرگزاری منتشر شده است و اسم شرکت ریحان فیلم بعنوان بدهکار مبلغ ۳۵ میلیارد تومان قید شده و دلیل عدم انعقاد پرسپولیس با شرکت ریحان فیلم به نقل از آقای رسول پناه بدهی شرکت ریحان فیلم قید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اطلاع می رساند که پرسپولیس و ریحان فیلم یک قرارداد بیشتر ندارند و آن به مبلغ ۷ میلیارد تومان بوده است که اتفاقاً ۶ ماه زودتر از قرارداد این مبلغ به حساب باشگاه نقداً بصورت چک رمزدار واریز شد و پرسپولیس بدون هیچ دلیل موجهی از اجرای این قرارداد خودداری کرد و به هر دلیل با شرایط سهل تری با شرکت دیگری قرارداد منعقد کرد و از باز پرداخت بدهی خود به این شرکت تا این لحظه خودداری کرده است و پرونده بدهی باشگاه در حال حاضر در دادسرای رسانه مفتوح است.

بنابراین بدهی ۳۵ میلیارد تومانی ریحان به پرسپولیس کذب محض است و منتشرکنندگان آن با فرار به جلو قصد دارند که اذهان طرفداران باشگاه را به سمت دیگری معطوف کرده تا به اهداف غیراخلاقی خود سریعتر نائل گردند.

مستدعی است چنانچه مستندات بدهکاری ریحان فیلم را دارید منتشر کنید در غیر اینصورت ضمن تکذیب خبر نسبت به اعاده حیثیت این شرکت اقدام مقتضی صورت دهید. بدیهی است این حق برای این شرکت محفوظ است تا با مراجعه به دستگاه قضایی اقدامات حقوقی خود را در جهت اعاده حیثیت بر علیه منتشرکنندگان این اخبار کذب را پیگیری کند.»

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ریحان فیلم شرکت ریحان فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی، ظهر چهارشنبه در همایش رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان با بیان اینکه در چند ماه آینده دادگاه‌های صلح در کرمان راه اندازی خواهند شد اظهار داشت: ۲۱ هزار و ۵۷۴ فقره پرونده در شرق استان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی، با بیان اینکه سال گذشته شوراهای حل اختلاف در شرق استان کرمان ۲۱ هزار و۵۷۴ فقره پرونده را با صلح و سازش مختومه نموده‌اند افزود: شوراهای حل اختلاف شرق استان کرمان در سال گذشته مجموعاً به ۲۶ هزار و۸۵۱ فقره پرونده رسیدگی نموده‌اند و درصد پرونده‌های سازش شده به پرونده‌های مختومه در شوراهای حل اختلاف شرق استان در سال گذشته ۳۷ درصد می‌باشد.

وی افزود: در سال گذشته ۲۶ هزار و ۹۹۵ فقره پرونده به شعب شوراهای حل اختلاف در ۵ حوزه قضائی شرق استان کرمان وارد و ۲۶ هزار و ۸۵۱ فقره پرونده با سازش مختومه گردیده است.

حجت الاسلام ابراهیمی، با اشاره به فعالیت شعبه شوراهای حل اختلاف ویژه زندان در شهرستان بم بیان داشت: در سال گذشته ۹۱ پرونده به این شوراها وارد و ۱۱۴پ رونده مختومه شده است که از این تعداد ۱۱۰ پرونده به صلح و سازش ختم شده است.

وی افزود: طی سال گذشته تعداد ۱۶ زندانی با کمک شورای حل اختلاف ویژه زندان شهرستان بم از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

کد خبر 6094246

دیگر خبرها

  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • انتشار توضیحات و جزییات جدید از پرونده جنجالی بابک زنجانی | بیش از بدهی‌اش پرداخت کرد!
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود؛ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • نگاهی به پرونده بابک زنجانی
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • دارایی بابک زنجانی از بدهی او بیشتر بود/ یک میلیارد و ۹۶۷ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو تسویه شد
  • استرداد اموال و بدهی های بابک زنجانی؛ زمینه تبدیل اعدام به ۲۰ سال حبس!