Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت ماه مبارک رمضان نخستین جشنواره استانی مجازی " شعر محلی " ( گویش های محلی لرستان ) به میزبانی کوهدشت برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ انجمن ادبی نوشاد این اداره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، نخستین جشنواره استانی مجازی " شعر محلی " را به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قالب اشعار این جشنواره آزاد خواهد بود و اشعار با موضوعات دینی و مذهبی ویژه ماه مبارک رمضان، اشعار طنز با موضوع کرونا و آزاد در این جشنواره پذیرفته خواهند شد.

 هر شاعر می تواند اشعار خود را ( حداکثر دو قطعه ) را در قالب فایل تصویری ( کمتر از ۵ دقیقه ) و به صورت افقی تصویر برداری کرده و از طریق پیام رسانهای ایتا و واتس آپ به دبیرخانه جشنواره ( شماره تلفن ۰۹۱۶۳۶۳۰۱۷۹) ارسال نماید.

 آخرین مهلت ارسال اثر ۲۰ خرداد ماه خواهد بود و برگزیدگان جشنواره ۳۱ خرداد معرفی خواهند شد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران از شناسایی و ارسال پرونده راننده تاکسی متخلف به هیات انضباطی خبر داد.
 
به گزارش ایسنا؛ بهنام پاکزاد در واکنش به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر حمل بار نامتعارف از سوی یک دستگاه تاکسی، اظهار کرد: در چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که در آن یک تاکسی اقدام به حمل بار کرده و یک نفر هم روی سقف خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.
 
وی با بیان این‌که بلافاصله بعد از رویت این فیلم که در تونل امیرکبیر ثبت شده بود، راننده متخلف شناسایی شد، تصریح کرد: راننده ضمن پذیرفتن اشتباه از این اقدام اظهار پیشیمانی کرده است.
 
سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه راننده متخلف به هیات انضباطی معرفی شد، گفت: طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها برای احیای سنت‌های محلی گام بردارند
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • برگزاری جشنواره بازی‌های محلی و بومی در روستای گورزانگ به مناسبت روز ملی خلیج فارس + تصاویر
  • درخشش خبرنگار خبر خورستان در جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور
  • جشنواره بومی محلی در روستای شورجستان آباده
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • واکنش تاکسیرانی به فیلم حمل بار عجیب توسط یک تاکسی: راننده متخلف شناسایی و پروند به هیات انضباطی ارسال شد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت