Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از عصر ایران، این باند که اهداف خود را با دقت انتخاب می کردند، با متوقف کردن خودروهای قربانیان، وسایل شخصی آنها را مورد بازرسی قرار می دادند و پول، جواهرات و اشیای قیمتی قربانیان را می دزدیدند.

حداقل ۷ خودرو از هفتم آوریل امسال تا زمان دستگیری اعضای این باند در ۲۸ آوریل، مورد سرقت این باند قرار گرفته اند که مبلغ سرقت شده درمجموع حدود ۲۵ هزار یورو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس در جریان بررسی خانه این افراد در سن‌دونی در حومه پاریس به یک زن هم مشکوک شد و او را دستگیر کرد. در خانه این زن اسناد مشکوک بانکی پیدا شده که نشان می دهد ۴۰ هزار یورو در حساب این زن قابل شناسایی است. در این خانه همچنین ۱۱ هزار یورو پول نقد یافت شده است.

پلیس گفته است که این باند ساعت‌ها وقت صرف می کرده‌اند تا هدف مناسب را شناسایی کنند. پلیس همچنین گفته که این باند شامل افرادی است که نمی توانند خوب فرانسه حرف بزنند و بیشتر افراد خارجی و کسانی که خودروهای گران قیمت سوار بودند را هدف دستبرد خود قرار می دادند.

نخستین شکایت در ۷ آوریل و از سوی یک راننده لهستانی در اداره پلیس ثبت شد. این راننده گفته است که پلیس‌های تقلبی از او ۱۵۰۰ یورو دزدیده‌اند. او گفته است که این افراد نشانه‌های پلیس را به همراه و ماسک به صورت داشته‌اند. آنها در همان روز یک فرد سریلانکایی را هدف قرار دادند و از وی ۳۱۰۰ یورو دزدیدند.

پلیس فرانسه اعلام کرده است که افراد دستگیرشده یک باند سازماندهی شده بین‌المللی هستند که در چند کشور اروپایی از جمله آلمان، سوئیس و بلژیک اقدام به به دزدی کرده‌اند.

به گفته پلیس، این دزدان معمولا توریست‌ها را هدف خود قرار می دهند اما در وضعیت قرنطینه گسترده در فرانسه که از توریست‌ها خبری نیست، این باند در نقش پلیس به دزدی از راننده های خارجی رو آورده بودند.

کد خبر 508415 برچسب‌ها پلیس امنیت سارق فرانسه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس امنیت سارق فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از بازداشت پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه خبر داد.

ناصر عتباتی با اعلام این خبر بیان کرد: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر  از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوهبازداشت و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، وی گفت: دیروز نیز یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

انتهای پپیام

دیگر خبرها

  • تعلیق بودجه دانشگاه فرانسوی به دلیل حمایت از فلسطین
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • بازداشت بازیگر سرشناس فرانسوی به اتهام تجاوز جنسی
  • بازداشت «ژرار دوپاردیو» به اتهام تجاوز جنسی
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • بازداشت ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • کاهش صادرات تسلیحات تدافعی فرانسه به رژیم صهیونیستی