Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@07:46:00 GMT

رزمایش همدلی و کمک مومنانه در دژبان کل ارتش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۴۶۱

رزمایش همدلی و کمک مومنانه در دژبان کل ارتش برگزار شد

رزمایش همدلی و کمک مومنانه دژبان کل ارتش با هدف خدمات ‌رسانی به کارکنان وظیفه آسیب‌دیده و کم بضاعت این یکان با حضور حجت الاسلام صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و امیر سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی، فرمانده دژبان کل ارتش برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، رزمایش همدلی و کمک مومنانه دژبان کل ارتش با هدف خدمات ‌رسانی به کارکنان وظیفه آسیب‌دیده و کم بضاعت این یکان با حضور حجت الاسلام والمسلمین صنعت پور امیری، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش و امیر سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی، فرمانده دژبان کل ارتش صبح امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام صنعت پور در مراسم آغازین این رزمایش گفت: ملت ایران پرورش یافته اهل بیت (علیهم السلام) هستند لذا در لبیک به فرمان و تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، موجی مومنانه در کشور راه افتاد و افراد مومن هرکس به اندازه توانش در مسیر کمک به نیازمندان قدم برداشت.


رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش تصریح کرد: نیروهای مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مشکلات و بحران‌ها و در همه عرصه‌ها حضور فعال دارند در این خصوص اقدامات ارزشمندی را انجام دادند که رزمایش کمک مومنانه به سربازان کم بضاعت در دژبان ارتش، جلوه ای از دستگیری و انفاق است که در آستانه ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.


صنعت پور افزود: قرآن کریم در خصوص ویژگی نمازگزاران نکاتی را بیان می کند که از جمله آنها این است که آنان کسانی هستند که در اموالشان حق معلومی برای افراد محروم وجود دارد که حق معلوم غیر از خمس و زکات است.


وی با بیان اینکه در زیارت جامعه کبیره یکی از اوصاف ائمه معصوم (علیهم السلام) عادت آن بزرگواران به احسان و نیکی کردن است، گفت: امام حسن مجتبی (ع) همچون جد بزرگوارشان پیامبر گرامی اسلام (ص) و جده عزیزشان حضرت خدیجه (س)، همه اموال خود را فدای اسلام و دین کرد و مانند پدر و مادر عزیزش از خاندان کرم و سخاوت است که انفاق های فراوانی در زندگی‌ خود داشت و خانه‌اش مأوا و مأمن نیازمندان بود و امروز این رزمایش کمک مومنانه در آستانه ولادت با سعادت این امام بزرگوار برگزار شد که امیدواریم مورد رضایت حضرت حق قرار بگیرد.


امیر سرتیپ دوم سیدمحمدرضا حسینی، فرمانده دژبان کل ارتش نیز گفت: رزمایش کمک مومنانه در پی تدابیر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) در خصوص مساوات و کمک مومنانه و با هدف کمک و خدمات‌رسانی به  کارکنان وظیفه کم بضاعت و آسیب‌دیده از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی در بین آنها امروز در سطح یگان های دژبان کل ارتش انجام شد.


وی افزود: دژبان کل ارتش در این رزمایش با تمام توان به صحنه آمده تا در جهت کمک و مساعدت به کارکنان وظیفه‌ای که بدلیل شیوع ویروس کرونا خانواده هایشان در معرض  آسیب قرار گرفته‌اند، اقدام شایسته انجام دهد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه رزمایش همدلی کمک مومنانه ارتش جمهوری اسلامی ارتش کارکنان وظیفه دژبان کل ارتش کمک مومنانه برگزار شد صنعت پور کم بضاعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی "مشق همدلی" با حضور اکبر زارعی مدیركل امور اتباع و مهاجرين خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.
مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم گفت: افزایش برگزاری رویدادهای هنری با هدف بیان اشتراکات فرهنگی ملت های مسلمان در سال ۱۴۰۳/ هنر، زبان بی بدیل در انتقال فرهنگ و هنر بین جوامع اسلامی است 

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم علی اکبر زارعی با حضور در نگارستان اشراق قم نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی که با حضور جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم برگزار گردید را افتتاح کرد.

زارعی با اشاره به برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی کرامت مهاجرین در سال ۱۴۰۲ گفت:  برنامه ریزی برگزاری جشنواره های فیلم کوتاه و داستان نویسی کودکان و نوجوانان ویژه مهاجرین استان قم در سال ۱۴۰۳ صورت گرفته است.

وی با اشاره همدلی بین اقوام و ملت های اسلامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد زبان هنر خصوصا خوشنویسی منشأ ظهور و بروز اشتراکات فرهنگی ملل است.
زارعی با اشاره به وجود ظرفیت های ارزشمند هنری بین مهاجرین گفت اداره کل امور اتباع استان حامی هنرمندان و نخبگان فرهنگی مهاجر در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • گشایش نمایشگاه مشق همدلی در قم
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • بازگشایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • یک مرزبان در بانه به شهادت رسید
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین
  • تسلیحات لهستان ۱۵ اردیبهشت در نزدیکی مرز روسیه مستقر می‌شود