Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-28@04:44:53 GMT

اخبار ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۴۵۳۱

‍‍‍‍‍‍

این روز‌ها که شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات زیادی برای کل جهان شده، ورزشکاران کشور نیز همانند دیگر هموطنانمان، برای کمک به یکدیگر به میدان آمده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهمترین عناوین اخبار ورزشی امروز اختصاص دارد به:
* جلسه ستاد برگزاری مسابقات آسیایی هندبال در رده جوانان، امروز در خانه هندبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



* این روز‌ها که شیوع ویروس کرونا موجب بروز مشکلات زیادی برای کل جهان شده، ورزشکاران کشور نیز همانند دیگر هموطنانمان، برای کمک به یکدیگر به میدان آمده اند، یکی از این قهرمانان علیرضا بیرانوند دروازبان تیم ملی فوتبال ایران است که در رزمایش احسان و همدلی در استان لرستان مشارکت کرده است.  
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   * برخی از ورزشکاران کشورمان در بازدید از یک مرکز توانبخشی، با هموطنان خود در این مرکز، دیدار و گفتگو کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

* اخبار کوتاه:

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اعلام کرد، فعالیت تمامی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در پایتخت، همچنان ممنوع است و در صورت فعالیت مخفیانه، این مکان‌ها پلمپ خواهند شد. گل محمدی افزود: در استان تهران، شهری با وضعیت سفید نداریم و در یکی - دو شهرستان هم، با شیب صعودی کرونا روبرو بوده ایم.

نایب رییس فدراسیون شطرنج، از برگزاری نخستین دوره رقابت‌های قهرمانی آنلاین کشور از اواخر اردیبهشت و پیگیری تمرینات تیم ملی بانوان به صورت آنلاین خبر داد.

خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رِسانه‌ای باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، هیات مدیرۀ این باشگاه برای انتخاب حامی مالیِ سرخپوشان، با هم اختلاف دارند و در این خصوص از وزیر ورزش درخواست رسیدگی شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای از فدراسیون‌های عضو خواسته که تاریخ دقیقی را برای از سرگیری ادامه فصلِ فوتبالی ۲۰۱۹-۲۰۲۰ اعلام کنند. ورزش، به ویژه فوتبال بیشتر از دو ماه است که در سراسر قارۀ آسیا تعطیل شده است.

به علت شیوع ویروس کرونا، ممنوعیت فعالیت دادگاه بین‌المللی ورزش CAS که در سوئیس قرار دارد، برای ۲ هفته دیگر، تا ۲۸ اردیبهشت تمدید شد.

رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس پس از دو ماه اقامت در کشورش، دیشب وارد ایتالیا شد و طبق قوانین این کشور باید ۱۴ روز به قرنطینه برود. بنابر این رونالدو تا ۲۹ اردیبهشت امکان حضور در تورین را نخواهد داشت.

سازمان لیگ برتر فوتبال فرانسه از دولت این کشور برای جبران خسارت‌ها در زمان شیوع ویروس کرونا، وام ۲۴۶ میلیون دلاری تقاضا کرده است. لیگ فرانسه از اواخر اسفند به علت شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمده بود.

ایلیا ایلین - وزنه بردار سرشناش دسته ۱۰۵ کیلوگرم قزاقستان اعلام کرد با تعویق بازی‌های المپیک توکیو تصمیم گرفته به رغم کسب سهمیه از دنیای حرفه‌ای این رشته خداحافظی کند. ایلیا دو نشان طلا از المپیک‌های پکن و لندن را کسب کرد، اما نتیجه مثبت آزمایش دوپینگ وی، مدال بازی‌های ۲۰۱۲ را از او پس گرفت.

سازمان لیگ فوتبال آلمان اعلام کرد که در تست‌های کرونایی که از باشگاه‌های حاضر در دسته اول و دوم بوندس لیگا گرفته ۱۰ مورد مثبت اعلام شده است. بر این اساس این بازیکنان باید برای ۱۴ روز در قرنطینه باشند.

باشگاه هرتابرلین، سال مون کالو، مهاجم اهل ساحل عاج خودش را به علت شوخی حین آزمایش کرونا موقتا محروم کرد. در این فیلم - کالو در حین تستِ کرونا، مشغول دست دادن و شوخی با همبازیانش بوده که این اقدام، نقض قوانین قرنطینه به حساب می‌آید؛ و .. هیانیک کامبا - بازیکن کنگویی پیشین تیم شالکه که در سال ۲۰۱۶، خبر فوت وی به علت تصادف اعلام شده بود، پس از چهار سال، زنده پیدا شد. کامبا که گفته می‌شود برای استفادۀ همسرش از بیمۀ عمرِ وی، نقشه تصادف و فوت خود را طراحی و اجرا کرده، اکنون دستگیر شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

* تمرینات خانگی ورزشکاران ملی پوش همچنان ادامه دارد، اینبار سری به شهر زیبای بندرانزلی می‌زنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   از امروز برخی از باشگاه‌های ورزشی شروع به فعالیت می‌کنند، چند توصیه بهداشتی برای کسانی که می‌خواهند ورزش را از سر بگیرند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: اخبار مشروح خبر ورزشی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت

روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه روزنامه

دیگر خبرها

  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • همراه با اخبار ورزشی هشتم اردیبهشت استان قزوین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز شنبه ۸‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه های ورزشی شنبه ۸ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۸ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی شنبه 8 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته