Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در این دیدار سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) با اشاره به همکاری گسترده و موفقیت آمیز پلیس راهور تهران بزرگ و سازمان بهشت زهرا(س) در خصوص پنجشنبه و جمعه پایانی سال ۱۳۹۸ گفت: با توجه به موضوع شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص و بحرانی ایجاد شده در کشور که در روزهای پایانی سال گذشته با آن مواجه بودیم و لزوم عدم حضور مردم در پنجشنبه و جمعه پایانی سال در بهشت زهرا(س)، توصیه‌های مدیریت شهری و بهشت زهرا(س) و همچنین راهنمایی‌های پلیس راهور موجب همکاری بی‌نظیر شهروندان در این زمینه شد و ما شاهد خلوت‌ترین روزهای پایانی سال در طول تاریخ ۵۰ ساله آرامستان بهشت زهرا(س) بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) همکاری شهروندان در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ را تجربه جدید مدیریتی دانست و تصریح کرد: آیین قرائت فاتحه و حضور در آرامستان‌ها در روزهای پایانی سال از سنت‌های حسنه مردم ایران اسلامی است که امسال برای اولین بار با توجه به اعتمادی که شهروندان به مدیریت بهشت زهرا(س) و پلیس راهور داشتند از آن صرف نظر کردند و این موضوع در نوع خود از تجارب موفق مدیریتی به شمار می رود.

خال با توجه به ایام ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت مسائل بهداشتی و مراقبتی توسط شهروندان و عدم مراجعه به بهشت زهرا(س) و قطعات مطهر شهدا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و هماهنگی با ستاد ملی مبارزه با کرونا گقت: همچنان لازم است همکاری با پلیس راهور ادامه داشته باشد و ما از این بابت از مجموعه نیروی انتظامی و به ویژه پلیس راهور تقدیر می‌کنیم.

در ادامه سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به هم‌افزایی بین سازمانی به ویژه در این شرایط بر همدلی برای ارایه خدمت بیشتر به مردم اشاره و اظهارکرد: رمز پیروزی و مقابله با این شرایط همکاری گسترده و تنگاتنگ است تا انشاالله با رعایت پروتکل‌ها و توصیه های وزارت بهداشت و همچنین ستاد ملی مبارزه با کرونا شاهد موفقیت های بیشتر در این زمینه باشیم.

 رئیس پلیس راهور تهران بزرگ همچنین از همکاری دوجانبه بین سازمان بهشت زهرا(س) و پلیس راهور در طول سالهای اخیر اشاره کرد و موفقیت آمیز بودن طرح عدم حضور مردم در روزهای پایانی سال ۱۳۹۸ را نیز حاصل همین همکاری و همدلی دانست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بهشت زهرا حرم مطهر حضرت امام خمینی رئیس پلیس راهور ماه مبارک رمضان پلیس راهور تهران بزرگ روزهای پایانی سال سازمان بهشت زهرا س

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در ۴ محور و جو آرام در تمامی جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ‌ای کشور گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده ینگی‌امام حدفاصل محمد شهر تا پل کلاک و در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و پل حصارک نیمه سنگین است. در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و  محور شهریار – تهران نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به محورهای مسدود غیرشریانی ادامه داد: محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد،  اسپکه – بمپور،  یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه و  گلشن – سراوان مسدود هستند.

وی همچنین در خصوص وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ گزارش‌ها حاکی از حاکم بودن جو آرام در جاده‌های سراسر کشور است و در حال حاضر مشکلی از نظر بروز پدیده‌های جوی وجود ندارد.

شیرانی  با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسرش در پاسداران
  • کمبود پارکینگ یکی از معضلات استان قم است
  • قتل هولناک مادر با ضربات دمبل در پاسداران تهران
  • رفع خطر ۲۱۲ نقطه حادثه‌خیز در تهران/ آشکارسازی ۱۲۸۵ نقطه
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل توسط پسر
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آغاز ترافیک صبحگاهی تهران/ افزایش ترافیک در معابر بزرگراهی