Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم نامه همکاری بین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بازرسی استان اصفهان به منظور مبارزه با فساد امضا شد. ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از روابط عمومی مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان، تفاهم نامه همکاری بین مجمع رهروان و سازمان بازرسی استان اصفهان به منظور مبارزه با فساد با حضور سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و سیدمحمد مهدی طباطبایی بازرس کل استان امضاء گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه طباطبایی بازرس کل استان اصفهان به مسئله مهم امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: اگر جامعه را یک پیکر بدانیم خونی که در رگ‌های این پیکر در جریان است مردم هستند و امر به معروف و نهی از منکر موجب تصفیه این خون می‌شود که باید همه در این امر شرعی و قانونی تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: امروز جامعه در خصوص مسائل اقتصادی مورد التهاباتی قرار گرفته است و به فرموده مقام معظم رهبری  اگر نگاه به داخل و تولید داخل داشته باشیم و بر اجرا نظارت کنیم بیش از 90 درصد از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

بازرس کل استان اصفهان به تلاش‌های دشمنان در خصوص متوقف کردن کارها اشاره کرد و  اظهار داشت: در حوزه اجرا با توجه به سختی‌ها و دغدغه‌ها دشمنان نظام در تلاشند و کار خود را برای متوقف کردن نظام انجام می‌دهند ولی باید به مدیران اجرایی کمک کنیم تا نقشه دشمنان نقش بر آب شود و مطمئنا با کمک به مدیران اجرایی هر روز بیشتر از پیش شاهد موفقیت‌ها و فتح قله‌ها خواهیم بود.

وی به ظرفیت تشکل‌های مردمی اشاره و بیان کرد: توان و تخصص علمی و اجرایی تشکل‌ها یک ظرفیت منحصر به فردی است که باید از این ظرفیت‌ها برای مبارزه با فساد و سوء استفاده از بیت‌المال استفاده کرد که موثر بودن و خروجی اقدامات این تشکل‌ها موجب آرامش جامعه و مردم خواهد بود.

طباطبایی در پایان تصریح کرد: این نخستین تفاهم نامه همکاری درکشور است که  بین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان و سازمان بازرسی استان می‌باشد که سازمان در نظر دارد از ظرفیت ناظران مجمع در مبارزه با فساد و کمک به مدیران اجرایی از آن بهرمند شود و امیدواریم که این همکاری‌ها موجب رفع نگرانی‌ها و دغدغه مردم شود.

350 گروه طلایه‌داران امر به معروف در سنندج تشکیل می‌شودگروه‌های جهادی "امر به معروف و نهی از منکر" در چهارمحال و بختیاری تشکیل می‌شودهیچ خدمتی بالاتر از امر به معروف و نهی از منکر نیست ‌

در این جلسه سردار جواد استکی رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به نارضایتی مردم از فساد در معدود دستگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: مردم از فساد ناراحت و نگرانند و اگر با این فسادها مبارزه نشود موجب نارضایتی مردم خواهد شد و به نظام و انقلاب ضربه وارد خواهد شد که متاسفانه این فسادها و سوء استفاده‌ها نشأت گرفته از باند بازی‌های حزبی و سیاسی می‌باشد و باید با این فسادها به جد مبارزه کرد و مردم هم همیشه حامی مبارزه با فساد و از برخورد با مفسدین خوشحال بوده‌اند.

وی افزود: تفاهم نامه همکاری مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و سازمان بازرسی استان اصفهان نقطه عطفی برای همکاری ناظرین متخصص و دغدغه مند در مبارزه با فساد می‌باشد که ناظرین مجمع با طی مراحل آموزش تخصصی که از سوی سازمان بازرسی صورت خواهد ه گرفت بعنوان همکار افتخاری با آن نهاد همکاری خواهیم کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام والمسلمین حمید رضا صادق زاده جانشین مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان به تشکیل قرارگاه تخصصی جهادی قسط و عدل اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ارادت به امام زمان(عج) و صحنه‌ها و جلوه‌های جامعه مهدویت که جامعه‌ای همراه با قسط و عدل، عزت و برادری وهمیاری می باشد مجمع رهروان امر به معروف قرارگاه تخصصی جهادی قسط و عدل حضرت امیرالمومنین (ع) را راه اندازی نموده است.

وی افزود: در این قرارگاه تخصصی جهادی گروهایی متشکل از گروه تخصصی جهادی مشاوران کارشناسان قضایی، گروه تخصصی جهادی بازرسین و گروه تخصصی جهادی معاضدت‌های قضایی می‌باشد که هر کدام به صورت دوسویه و طبق تخصص خود با دستگاه‌های نظارتی و قضایی همکاری خواهند داشت.

حجت الاسلام صادق زاده به مطالبه گری از دوائر دولتی اشاره و بیان کرد: از آنجا که مطالبه‌گری از ادارات دولتی و نهادها  و جلوگیری از اقدامات غیر قانونی به عهده دستگاه‌های نظارتی از جمله سازمان بازرسی می‌باشد این تفاهم نامه همکاری با استفاده از ناظرین ویژه و متخصص مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در مبارزه با فساد که خود یک معروف بسیار بزرگی می‌باشد که موجب رفع نگرانی‌های مردم متدین و انقلابی اصفهان خواهد شد و 5 هزار ناظر مجمع در این مباحث همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/ 162/ت

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بازرسی استان تفاهم نامه همکاری استان اصفهان مبارزه با فساد تخصصی جهادی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومی بازرسی و نظارت اصناف استان، بازرسان این مدیریت با همراهی عوامل پلیس امنیت اقتصادی در گشت مشترک و بازرسی از یک انبارِ خانگی غیر مجاز در اصفهان، ۱۰۰ کیلوگرم برنج خارجی ، ۱۹۰۰ قوطی رب گوجه فرنگی و انواع مواد شویندۀ احتکار شده را کشف کردند. طبق کارشناسی کالای احتکاری کشف شده به ارزش سه میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال از این انبار که در یک ساختمان متروکه قرار داشت، توقیف و پرونده برای رسیدگی تحویل عوامل پلیس امنیت اقتصادی شد.

دیگر خبرها

  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • مبارزه با فساد در الوند پایان نمی‌پذیرد
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • مبارزه با فرار مالیاتی به دلالان پتروشیمی رسید
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • دولت با کسی تعارف ندارد
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • توصیه دادستان کرمان به مقامات قضائی استان‌ برای مبارزه جدی با فساد 
  • رئیس سازمان انرژی اتمی: ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم