Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:09:28 GMT

مردم شهرستان بدره ۴۷۲ میلیون ریال زکات پرداخت کردند

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۱۶۸

مردم شهرستان بدره ۴۷۲ میلیون ریال زکات پرداخت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، نقی مومنی ظهر سه شنبه در نشست شورای زکات شهرستان بدره با ارائه گزارشی از فعالیت‌های زکات این شهرستان گفت: مردم نیکوکار این شهرستان سال گذشته ۴۷۲ میلیون ریال زکات پرداخت کرده‌اند.

وی افزود: از این مقدار مبلغ ۷۳ میلیون ریال آن غلات، ۳۳۷ میلیون ریال دام سبک به تعداد ۲۹ راس و مبلغ ۶۲ میلیون ریال درآمد نقد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به نزدیک بودن زمان برداشت محصولات کشاورزی، تهیه خودرو برای اکیپ‌های جمع آوری خودرو ضرورت دارد و فرمانداری بدره این موضوع را پیگیری می‌کند.

یونس آزادی افزود: از آنجایی که امر زکات یک تکلیف دینی و شرعی است دستگاه‌های گوناگون که امکانات مناسب دارند از جمله بسیج و سپاه، شهرداری، پایگاه‌های مقاومت و دیگر دستگاه‌ها در این زمینه همکاری جدی داشته باشند.

کد خبر 4917941

منبع: مهر

کلیدواژه: زکات ایلام شهرستان بدره ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیراز بوشهر شیوع کرونا قزوین ایلام گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند مواسات بارش باران جهش تولید میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان

 
به گزارش خبر گزاری صداو سیمای لرستان ؛مدیرکل امور عشایری لرستان گفت: با هدف اشتغالزایی و حمایت جامعه عشایری استان، ۸۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی سال گذشته برای خرید دام به عشایر این استان پرداخت شده است.
هوشنگ نور محمدی با اشاره به اینکه حمایت لازم جهت توسعه زنجیره تولید گوشت قرمز در سطح استان انجام شده است، افزود:متقاضیان به بانک های عامل معرفی شده اند و فرصت تکمیل پرونده ها تا پایان خردادماه تمدید شده است.

مدیرکل امور عشایری لرستان گفت:هر فقره تسهیلات زنجیره تولید گوشت قرمز حدود یک میلیارد ریال است که افراد دارای شرایط به بانک های عامل معرفی می شوند و می توانند از این فرصت بهره مند شوند.

نورمحمدی  افزود:عشایر لرستان جامعه پرتلاشی هستند که ۲۵ درصد پروتئین مورد نیاز استان را تأمین می کنند و نقش بسزایی در رونق اقتصادی منطقه دارند.
وی با بیان اینکه عشایر لرستان علاوه بر دامداری به کشاورزی، باغداری و پرورش زنبور عسل نیز اشتغال دارند گفت:این قشر سالانه ۱۲ هزار تن گوشت قرمز، ۲۹ هزار تن مواد لبنی، هزار تن شیر، ۱۵۰ تن عسل، و ۱۷ تن روغن حیوانی تولید می کنند و یک میلیون و ۵۰۰ هزار راس دام در اختیار دارند.

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • قاچاقچی سوخت ۲۵ میلیارد و ۷۴۳ میلیون ریال جریمه شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت سه هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال مستمری و کمک معیشت به مددجویان ایلامی
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها در یزد
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان