Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ به گزارش بیزنس اینسایدر، تجارت الکترونیکی شرکت خرده‌فروشی آمازون در سه ماهه نخست سال 2020 به بالاترین رشد میزان فروش خود در سه سال اخیر دست یافت.

گفتنی است که فروش خالص این شرکت خرده‌فروشی از فروشگاه‌های آنلاین خود در سه ماه گذشته 36.7 میلیارد دلار بوده که بدون احتساب نرخ ارز، 25درصد افزایش را نسبت به سال گذشته تجربه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب توجه است که مشتریان بیشتر به کالاهای ضروری مانند مواد غذایی و محصولات بهداشتی توجه داشتند تا کالاهایی مانند پوشاک.

این مسئله، به طور مستقیم با شیوع بیماری همه‌گیر ویروس کرونا مرتبط بوده که به دلیل ترغیب در خانه ماندن مصرف‌کنندگان، سفارش آنلاین محصولات افزایش یافته و افراد کمتر به صورت حضوری به فروشگاه‌ها مراجعه می‌کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آمازون اقتصاد جهان جف بزوس فروش آنلاین تاثیر اقتصادی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه

به گزارش همشهری آنلاین،‌ در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

کد خبر 847883 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خرده‌فروشی مواد مخدر معضلی جدی در کنارک
  • افزایش ۳۳ درصدی خدمات پستی البرز در خرید و فروش اینترنتی
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ادامه رکوردزنی‌های دولت رئیسی؛ بالاترین تورم ۸۰ سال اخیر ایران ثبت شد
  • فروش اینترنتی دارو
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • این مرد ثروتمندترین مسافر کشتی تایتانیک بود/ فروش ساعت مسافر تایتانیک با بالاترین قیمت در یک حراجی