Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@13:57:57 GMT

روز جهانی قدس، روز بیدار باش در مقابل جبهه ظلم و ستم است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۲۹۰

روز جهانی قدس، روز بیدار باش در مقابل جبهه ظلم و ستم است

آیت الله حسینی با بیان اینکه روز قدس، روز بیداری همه مسلمانان جهان است، ادامه داد: این روز بیدار باش در مقابل جبهه ظلم و ستم است و باید زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (16 اردیبهشت) در نشست ستاد برگزاری آئین روز جهانی قدس در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: روز قدس، روز تاریخی و مهم مقابله با ستمگران، غاصبان، زیاده خواهان استکبار جهانی و مولود نامشروعی است که توسط استکبار جهانی در کشورهای اسلامی تولد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز قدس، روزی است که قدرت جهان اسلام را در برابر استکبار و صهیونیسم به نمایش می گذارد.

 

وی با بیان اینکه نقشه های شوم بسیاری که جبهه استکبار و صهیونیسم طراحی کرد با روز قدس از بین رفت و قدرت آنها را به چالش کشاند، گفت: روز قدس، ناموس عبادی و الهی جهان اسلام است که در دستان رژیم غاصب صهیونیستی گرفتار و اسیر است.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه روز قدس، روز بیداری همه مسلمانان جهان است، ادامه داد: این روز بیدار باش در مقابل جبهه ظلم و ستم است و باید زنده نگه داشته شود.

 

امام جمعه یاسوج در ادامه، یادآور شد: با توجه به صحبت های مطرح شده در این نشست، به نظر می رسد راهپیمایی خودرویی در مناطقی که نماز جمعه در آنها مثل یاسوج، دهدشت و گچساران قرار است برگزار نشود، با پرچم و نمادهای مقاومت انجام شود.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر مقام معظم رهبری سخنرانی در روز جهانی قدس داشتند، مردم می توانند از طریق رادیوهای ماشین این سخنان را گوش کنند.

 

آیت الله حسینی با اشاره به ضرورت همکاری نیروی انتظامی در زمینه نظم، امنیت و ترافیک روز جهانی قدس، گفت: با رعایت فاصله می توان بحث ترافیک را حل کرد و در شهرهایی که نماز جمعه برگزار می شود اگر برگزاری نماز جمعه قطعی شد، می توان بعد از نماز در حد تجمعی با رعایت فاصله اجتماعی این کار انجام گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید متناسب با زمان راهپیمایی داشته باشیم و نیازمند فضاسازی مجازی، تبلیغات میدانی و شهری هستیم؛ ضمن اینکه اگر بنا بر راهپیمایی شد، باید فاصله اجتماعی رعایت شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: فاصله اجتماعی روز جهانی قدس سخنرانی مقام معظم رهبری راهپیمایی نماینده ولی فقیه روز جهانی قدس آیت الله روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید

پخش زنده نماز جماعت ظهر به امامت یکی از بانوان در دبستان عترت لویزان در روز گذشته، سوالاتی را در فضای مجازی به همراه داشته که آیا امامت بانوان در نماز جماعت، صحیح است یا خیر؟ که به انتشار نظر مراجع عظام تقلید خواهیم پرداخت:

* حضرت آیت الله خامنه ای:

امامت زن در نماز جماعت فقط برای زنان جایز است.

* حضرت آیت الله سیستانی:

در صورتی که امام زن باشد احتیاط واجب آن است که امام زن در صف مأمومین باشد و از صف آن ها جلوتر نباشد.

* حضرت آیت الله مکارم شیرازی:

پیشنماز بودن زن برای زنان اشکالی ندارد.

* حضرت آیت الله نوری همدانی:

امامت زن برای زنان در صورتی که دارای شرایط نماز جماعت باشند، مانع ندارد.

* حضرت آیت الله وحید خراسانی:

امامت زن برای زن صحیح است.

* حضرت آیت الله شبیری زنجانی:

امامت زن بر زنان جایز است و بهتر است که در ردیف یکدیگر بایستند و امام جلوتر از دیگران نایستد.

دیگر خبرها

  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • عملیات وعده صادق جهانیان را نسبت به مسئله غزه بیدار کرد
  • ماجرای متن حاج صادق آهنگران در نماز جمعه و پیامی که امام خمینی (ره) به او داد؟
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • حج، رزمایش قدرت اسلام در مقابل کفر جهانی است
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان