Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24- رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: جمهوری اسلامی نه تمایل دارد و نه هیچ وقت به فکر ایجاد ناامنی و جنگی در منطقه هست ولی دست کسی را که بخواهد منطقه را ناامن کند قادر است بشکند و از حقوق ملت با قدرت دفاع کند.

حجت‌الاسلام‌  مجتبی ذوالنور، موضوع محاصره ناو آمریکایی توسط قایق‌های ایرانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: آمریکایی‌ها به دنبال تحریک در منطقه هستند، اینکه گفتند قایق‌های ایران ناو آمریکایی را محاصره کردند؛ در واقع عکس‌العملی بود که به تعدی آمریکایی‌ها نشان دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی افزود: ناو آمریکایی، مسیر شناور ایرانی را سد کرده و شناور به هر طرفی که می‌خواست برود ناو آمریکایی جلویش می‌پیچید و مسیرش را سد می‌کرد، دیدیم اگر پاسخ آن‌ها را سر بزنگاه ندهیم پر روتر شده و ممکن است کارهای دیگری را شروع کنند؛ لذا محاصره ناو آمریکایی از سوی قایق‌های ایرانی درواقع پاسخ به جسارتی بود که آمریکایی‌ها مرتکب شدند.

وی با تاکید بر اینکه بنای جمهوری اسلامی ایران بر ایجاد هیچ جنگی در خاورمیانه و دنیا نیست، خاطرنشان کرد: مطلقاً شروع‌کننده هیچ تحرکی نخواهیم بود که نتیجه‌اش جنگ در منطقه باشد، اما ستاد کل نیروهای مسلح به آمریکایی‌ها هشدار داد اگر آمریکایی‌ها بخواهند اذیت کرده و کارهای تحریک‌آمیز انجام دهند و حقوق ایران اسلامی را در خلیج فارس و منطقه نادیده بگیرند؛ جمهوری اسلامی از حق خود کوتاه نمی‌آید.

ذوالنور تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با چابکی، قدرت عملیات بازدارنده و توان و تحرکی که نیروهای عمل‌کننده در منطقه دارند، یقیناً آمریکایی‌ها را از کارشان پشیمان خواهند کرد، لذا توصیه ما این است که سر عقل بیایند و در گلیم خودشان قرار گیرند و نخواهند تعرض به منطقه و جمهوری اسلامی داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه در این موضوع مجلس شورای اسلامی و کمیسیون امنیت ملی مجلس کاملاً پشتیبان نیروهای مسلح هستند، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی نه تمایل دارد و نه هیچ وقت به فکر ایجاد ناامنی و جنگی در منطقه هست ولی دست کسی را که بخواهد منطقه را ناامن کند قادر است بشکند و از  حقوق ملت با قدرت دفاع کند

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد جمهوری اسلامی ناو آمریکایی آمریکایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضوری پرشور در اعتراض به سرکوب دانشجویان آزادی خواهتوسط حکومت های غربی در مقابل دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

دیگر خبرها

  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • پیش‌بینی ذوالنوری از ترکیب مجلس دوازدهم
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • جزئیات طرح آمریکایی - اسرائیلی برای مدیریت محاصره نوار غزه
  • سپاه نبود داعش تا پشت درب پارلمان اروپا و قلب آمریکا نفوذ می‌کرد