Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@17:11:26 GMT

ایلام صاحب 2 سهمیه در المپیک است

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۳۹۵

ایلام صاحب 2 سهمیه در المپیک است

کسب دو سهمیه المپیک در سال ۹۸دستاورد تلاش قهرمانان استان در میادین ملی و بین المللی بود

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛نصرت اله کریمی با اشاره به کسب این افتخار آفرینی ورزشکاران استان  در سال گذشته ابراز امیدواری کرد : با توجه به شرایط ناشی از ویروس کرونا و تعویق افتادن زمان المپیک، شرایط به گونه ای هدفمند تر و قدرتمند تر رقم بخورد که شاهد افزایش تعداد قهرمانان ملی و بین المللی استان و درخشش آن ها باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اعلام ابلاغ ۲۴ رشته ورزشی شرکت کننده در سومین دوره المپیاد آموزشی کشوری،عنوان کرد: مقدمات و هماهنگی های لازم  با هدف ارتقا جایگاه ورزشی  و شان استان نسبت به  المپیادهای پیشین در دستور کار است ‌.

کریمی تعداد بیمه شدگان ورزشی در سال 98 را  ۳۱۱۳۵ نفر در استان اعلام کرد وگفت: بیمه ورزشی ورزشکاران تحت پوشش هییت های ورزشی ملاک جذب وفعالیت آنها  با رویکرد توسعه سطح کمی و کیفی و عملکرد آنها را در سال ۹۸ با  شاخص های مورد توجه مد نظر قرار داده‌ایم .

معاون امور ورزش و و جوانان استان ایلام با اشاره به تعطیلی فعالیت های ورزشی در راستای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تا کنون، علاوه بر پیگیری فعالیت ورزشی در خانه ، برگزاری   تعیین نرخ استفاده از اماکن ورزشی،اجرای طرح ارزیابی  و رتبه بندی باشگاه های خصوصی استان را از جمله برنامه ریزی های لازم برای انجام فعالیت های جدید  پس از تعطیلی این اماکن انجام گرفته است

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی

به گزارش قدس آنلاین رقابت‌های کشتی گزینشی بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس روزهای ۲۲ و ۲۳ اردیبهشت در سطح جهانی در استانبول ترکیه برگزار می‌شود.

علیرضا سرلک تنها نماینده کشورمان در این مسابقات است که برای کسب سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مصاف حریفان خود می‌رود.

نتایج قرعه نماینده کشورمان به شرح زیر است:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۷ نفر حضور دارند، علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف پیرودو از ایتالیا می‌رود و در صورت گذر از این حریف در دور بعد با روبرتی دینگاشویلی از گرجستان کشتی می‌گیرد.

اسپنسر لی نماینده آمریکا در گروه سرلک حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی با نماینده کشورمان برخورد نخواهد کرد.

در این مسابقات ۲ نفر راه یافته به دیدار فینال و نفر برتر بین نفرات سوم مشترک مجموعا ۳ نفر سهمیه المپیک را بدست می‌آورند.

تیم ملی کشتی آزاد ۵ سهمیه در اوزان ۶۵، ۷۴، ۸۶، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم کسب کرده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • امیدوارم به سهمیه المپیک برسم
  • سخنان رئیس‌جمهور امیدوارکننده بود
  • صحبت‌های رئیس جمهور امیدوارکننده بود
  • اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای ساخت اماکن ورزشی در شهر قدس
  • کشتی آزاد انتخابی المپیک؛ جدال سرلک با ۲۶ مدعی جهانی
  • سهمیه شنای المپیک بگیریم وایلدکارت منتفی می‌شود
  • والیبال در تکاپوی تحقق عملیات ناممکن­
  • خانزاده: امسال انگیزه بیشتری برای کسب سهمیه داریم
  • هفته اول خوب باشیم کسب سهمیه المپیک آسان خواهد بود
  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند