Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:01:16 GMT

بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۵۵۷۴

بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی در استان تهران ایجاد می شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از ایجاد بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با ایجاد چند مجتمع صنفی در استان تهران خبر داد

به گزارش خبرگزاری فارس، حشمت اله عسگری در جلسه بررسی مشکلات صدور مجوز و تاسیس مجتمع‌های صنفی استان تهران با اشاره به ضرورت ساماندهی اصناف مزاحم، اظهار داشت: متقاضیان زیادی در سطح استان تهران برای ساماندهی اصناف مزاحم در قالب مجتمع های صنفی وجود دارد، اما متاسفانه خلأهای موجود در زمینه صدور مجوز سبب شده تا متقاضیان سال‌ها معطل بمانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور تعدادی از متقاضیان ایجاد مجتمع صنفی در این جلسه عنوان کرد: مهم‌ترین مشکل جهت ایجاد مجتمع صنفی در زمینه صدور موافقت اصولی است چراکه مطابق قانون باید دستگاهی موافقت اصولی را صادر کند و در این زمینه وزارت صنعت اعلام می‌کند که تکلیفی برای صدور مجوز ندارد، در عین حال جهاد کشاورزی موافقت اصولی می‌خواهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تأکید کرد: در این جلسه سازگاری بینابینی تدبیر شد که اگر مصوبه کمیته زیربنایی و شورای برنامه ریزی قرار گیرد به عنوان کلیت کار تأیید و ملاکی برای صدور موافقت اصولی خواهد بود که بر این اساس بیش از ۲۰ هزار فرصت شغلی با احداث چند مجتمع صنفی در استان تهران ایجاد می شود.

عسگری با اشاره به ضرورت هماهنگی بیشتر دستگاه ها جهت تسریع فعالیت مجتمع های صنفی گفت: هماهنگی درونی بین دستگاه ها پیگیری می‌شود ضمن اینکه با پر کردن خلأهای قانونی از طریق مصوبات شورای برنامه‌ریزی و یا ستاد اقتصاد مقاومتی می‌توان سرعت بیشتری به فعایت‌های اقتصادی داد، همچنانکه در سال جاری ۱۲ هزار میلیارد تومان طرح تولیدی و اقتصادی در استان تهران افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران فرصت شغلی اقتصادی صنفی استان تهران مجتمع صنفی موافقت اصولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۵۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!

سانز باید برای جارو نشدن بجنگد و لس آنجلس کلیپرز هم در صورت باخت، وضعیتش بسیار پیچیده خواهد شد.

طرفداری | از یکشنبه شب تا بامداد دوشنبه، ۴ بازی در جریان رقابت های فصل عادی برگزار می شود. این مطلب به منظور ایجاد محلی برای تبادل نظر کاربران ایجاد شده و پس از پایان بازی ها، آپدیت می شود.

فیلادلفیا سونی سیکسرز - نیویورک نیکس (۱-۲ به سود نیکس) ساعت ۲۰:۳۰

 

دالاس موریکس - لس آنجلس کلیپرز (۱-۲ به سود موریکس) ساعت ۲۳:۰۰

 

ایندیانا پیسرز - میلواکی باکس (۱-۲ به سود پیسرز) ساعت ۰۲:۳۰

 

فینیکس سانز - مینه سوتا تیمبروولوز (۰-۳ به سود سانز) ساعت ۰۵:۰۰

 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • بسکتبال NBA | این لیگ خوب است چون همه فرصت انتقام گرفتن دارند!
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری
  • آتش‌ سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • آتش‌سوزی یک هتل در محدوده میدان ولیعصر تهران
  • عشایر فلسطینی طرح اشغالگران برای ایجاد هرج و مرج در غزه را خنثی کردند
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • تعطیلی واحد‌های صنفی متخلف در کازرون