Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در تشریح آخرین آمار از وضعیت بیماری کرونا در استان کرمان تاکنون اظهار داشت: با ارسال ۱۷۵ نمونه به آزمایشگاه‌های استان کرمان، تست ۱۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته مثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان جنسیت ۱۳ نفر را زن و ۵ نفر را مرد اعلام کرد و افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۴ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم دو نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان دو نفر مثبت اعلام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه تعداد کل موارد مثبت کرونا در استان کرمان تاکنون ۸۲۶ نفر است، بیان داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۶ بیمار با علائم کووید ۱۹ از مراکز درمانی ترخیص شدند بنابراین مجموع بهبود یافته‌های این بیماری در استان از ابتدا تاکنون ۳۷۷ نفر است.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • افتتاح بزرگترین بیمارستان روانپزشکی جنوب‌شرق کشور در کرمان
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم