Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوشا مکانی سنگربان سابق پرسپولیس گفت: اگر استقلالی‌ها به من خوبی کنند و کاری را انجام دهند که شما نکردید، برایشان قلب آبی می‌فرستم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سوشا مکانی که این روز‌ها مشکلاتی با هواداران تیم سابق خود پیدا کرده است، این بار به سیم آخر زد و با انتشار بیانیه‌ای تند و تیز جواب هواداران تیم قرمزپوش پایتخت را داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در این بیانیه با اشاره به اینکه هیچ وقت از سوی هواداران پرسپولیس حمایت نشده، آن‌ها را نمک‌نشناس خواند، ضمن اینکه او در این بیانیه به محبت هواداران استقلال به او اشاره کرده است، اما می‌گوید نمی‌تواند فعلاً به استقلال برود.

در قلبم بلاکتان کردم

سوشا مکانی گفت:

شما موقعی در قلب من بلاک شدید که هر وقت به شما و حمایت‌تان نیاز داشتم، کنارم نبودید. مثل بسیاری از شما به کسی بی‌احترامی نمی‌کنم. تا الان هم به خاطر عشق به پسربچه و دختربچه‌هایی که بعد از ۵ سال هنوز از من قدردانی می‌کنند که زیر بار مشکلات کمر خم نکردم و تا پای جان برایتان جنگیدم. فقط به یادتان می‌آورم که نمک‌نشناس کیست. این بچه‌ها نمی‌دانند که وقتی سنگربان تیم‌تان بودم در کورس قهرمانی دروازه‌بان حریف را تشویق می‌کردید که اگر قهرمان هم شدیم، سال بعد او را به جای من بیاورند؟

هر کس به هواداران بی‌حرمتی کرد عزیز شد

سوشا مکانی گفت:

این بچه‌ها نمی‌دانند هر کس که به تیم بی‌حرمتی کرد و قهرمانی‌های تیم را به اسم خودش زد و مثل پتک بر سرتان کوبید، عزیز شد و هزار لقب گرفت و او را روی سرتان گذاشتید. بروید از همان تیمی که اسمش را رقیب می‌گذارید یاد بگیرید که با وجود ۳۰ یا ۴۰ گل خورده باز هم پشت دروازه‌بان‌شان ماندند و او را به تیم ملی هم فرستادند. هیچ وقت پشت من نبودید و از روز اول فحش دادید.

چرا از من طلبکارید وقتی برایم کاری نکردید

سوشا مکانی گفت:

از تیم قهرمان ایران به تیم شما آمدم، اما حتی یک روز هم از من حمایت نکردید. روز اول که با توانایی فنی و تلاش و بدون هیچ پارتی‌ای دروازه‌بان برزیلی تیم را نیمکت‌نشین کردم، بعد از یک هفته و با وجود نتیجه یک- یک در هفته اول مرا از ترکیب تیم درآوردید. یک هفته هم پشتم نبودید. برایم چه کردید که حالا طلبکار هستید؟ ناراحتید که شرفم را در بازی مقابل شما نفروختم و بعد از ۱۱ ماه آسیب‌دیدگی در آزادی مردانه جنگیدم؟ شما برای من هیچ کاری نکردید و یک قدم مثبت برایم برنداشتید که زیر دینتان باشم.

شما‌ها نمک‌نشناس هستید نه من

سوشا مکانی گفت:

تیم را هم با کمک سایر بازیکنان از رده دوازدهم جدول بالا آوردیم و مدعی قهرمانی کردیم. حتماً لایق قهرمانی نبودیم که قهرمان نشدیم. بعد از ۴ گلی که خوردم لقب نمک‌نشناس روی من گذاشتید، اما من نمک‌نشناس نیستم و شما‌ها هستید که متوجه نشدید چه کسی با تمام وجودش برایتان رگ گردنش را گذاشت ولی جوابش این بود که وقتی در تیمتان بود اسم کس دیگری را در استادیوم صدا می‌زدید.

وقتی به زندان رفتم حمایتم نکردید

سوشا مکانی گفت:

وقتی به صورت کاملاً بی‌گناه مرا به زندان انداختند به جای حمایت طردم کردید، روحم را کشتید و کاری کردید افسرده شدم. این منم که از شما طلب دارم، اما همه را بخشیدم، چون خدا بخشنده است. جواب بدی را با خوبی می‌دهند.

برای استقلالی‌ها قلب آبی می‌فرستم

سوشا مکانی گفت:

اگر استقلالی‌ها به من خوبی کنند و کاری را انجام دهند که شما نکردید، برایشان قلب آبی می‌فرستم. این را هم می‌گویم که قراردادی ۵ ساله دارم و حتی اگر استقلال مرا بخواهد نمی‌توانم بروم پس اگر حرفی می‌زنم برای پاسخ دادن به خوبی و محبت آنهاست ولی اگر روزی باز مقابلتان بازی کردم، باز هم سعی می‌کنم برای تیمی که پیراهنش را می‌پوشم سرم را جلوی توپ بگذارم. چیزی که شما‌ها ندیدید یا نخواستید ببینید.

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس سوشا مکانی سوشا مکانی گفت استقلالی ها نمک نشناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور

حمید مطهری هیچوقت برابر استقلال به عنوان سرمربی پیروز نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران روز چهارشنبه در حالی به مصاف تراکتور خواهد رفت که این تیم حالا یک سرمربی پرسپولیسی را روی نیمکت خود دارد. حمید مطهری در روزهای غیبت یحیی گل‌محمدی قرار است به عنوان سرمربی تی‌تی‌ها آنها را مقابل استقلال هدایت کند.

مطهری اگرچه به عنوان کمک مربی و دستیار یحیی هیچوقت با پرسپولیس برابر استقلال شکست نخورده بود، اما به عنوان سرمربی آماری متفاوت دارد؛ حمید مطهری تحت عنوان سرمربی سه بار تیمش را به مصاف استقلال فرستاده است. او اواخر بهار سال ۱۴۰۱ به عنوان سرمربی نساجی مازندران انتخاب شد و تابستان همان سال در چهارچوب لیگ بیست و دوم با نتیجه ۳ بر ۱ بازی را به استقلالی‌ها واگذار کرد. چند ماه بعد، استقلال و نساجی سوپرجام باشگاه‌های کشور را نیز برگزار کردند که دوباره سهم نساجی ناکامی شد تا استقلال با ریکاردو ساپینتو به واسطه پیروزی در آن بازی تنها جام خودش در فصل قبل را بگیرد. این دو تیم اسفند ماه سال ۱۴۰۱ بازی برگشت لیگ بیست و دوم را نیز انجام دادند که با نتیجه مساوی یک-یک خاتمه یافت.

به این ترتیب حمید مطهری در مقام سرمربی تا کنون موفق به شکست دادن استقلال در یک بازی رسمی نشده و اگر چهارشنبه با تراکتور به استقلال ببازد، علاوه بر تداوم روند ناکامی خودش به عنوان سرمربی برابر آبی‌های تهرانی، شاید عملاً راه برای اینکه استقلالی‌ها به واسطه پیروزی مقابل تیم‌های تحت هدایت او یک جام دیگر نیز علاوه بر سوپرجام سال ۱۴۰۱ را هم بگیرند، هموار شود. البته اگر حمید بتواند با تراکتور استقلال را ببرد، با کمکی که به پرسپولیس کرده، تمامی شکست‌هایش را برابر این تیم فراموش خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تمرین شاداب پرسپولیسی‌ها پیش از دیدار با سپاهان 
  • خبر خوش به پرسپولیسی‌ها در آستانه بازی با سپاهان
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • پرسپولیسی ها امیدوار به پیروزی تراکتور
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی