Web Analytics Made Easy - Statcounter

طهمورث حیدری، رئیس هیئت فوتبال استان چهار محال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شائباتی که نسبت به تلاش‌های یک عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری برخی اعضای مخالف او در مجمع به ویژه کریم بهرامی، رئیس هیئت فوتبال استان قم مطرح شده است، بیان کرد: این موضوع به بحث اصلاح اساسنامه باز می‌گردد، اما فکر نمی‌کنم انجام دادن اقدام‌های غیر ورزشی و تلاش برای حذف افرادی که نظر و پیشنهادشان برای اصلاح اساسنامه با ما مخالف است، کار اخلاقی‌ای باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهم‌ترین فردی هم که من شنیده ام تلاش‌هایی برای برکناری او صورت گرفته، کریم بهرامی (رئیس هیئت فوتبال قم) است. این موضوع با روح دموکراسی و اخلاق تضاد دارد.

او افزود: بهرامی هیچگاه مخالف مسئولان فدراسیون فوتبال نبوده است و همیشه از رفتار‌های برخی مسئولان فدراسیون تمجید می‌کرد، اما به هر حال او مانند تمام اعضای مجمع، در بحث اصلاح اساسنامه صاحب نظر است و به ویژه درباره اصلاح بند یک اساسنامه، بازرسی‌ها و حسابرسی‌ها هم نظرات بسیار خوبی ارائه کرده است. بهرامی هم اعتقاد دارد باید اساسنامه‌ای مصوب شود که مورد تائید فیفا، دولت، مجلس و مطابق قوانین و ضوابط داخلی کشور باشد. او پیگیر این مسائل بود و این امر به معنی مخالت با مسئولان فدراسیون نیست.

بیشتر بخوانید: زمان ارسال پیش نویس اساسنامه فدراسیون فوتبال به فیفا مشخص شد

حیدری ادامه داد: بهرامی جزء ۳۰ نفری بود که پیشنهاد قرائی، رئیس هیئت فوتبال کرمان برای اصلاح اساسنامه را تائید کرد. اگر قرار باشد با افرادی که قصد اصلاح اساسنامه به شکلی منطقی و مستدل دارند، چنین برخوردی صورت بگیرد و آن‌ها استیضاح یا برکنار شوند، اقدامی تاسف بار و تعجب برانگیز انجام شده است. بهرامی، جایگاه خوبی در قم دارد و مورد تائید مدیر کل ورزش و جوانان این استان و اعضای مجمع است. حتی من شنیده ام برخی افرادی که نامه استیضاح بهرامی را امضاء کرده اند، عضو مجمع این استان نبوده اند و برخی افراد هم پس از اینکه متوجه شدند هدف از جمع آوری این امضاء‌ها استیضاح و برکناری بهرامی بوده است، امضای شان را پس گرفته اند.

رئیس هیئت فوتبال استان چهار محال و بختیاری درباره اینکه شنیده می‌شود برخی اعضای مجمع با توجه به اختلاف‌های ایجاد شده دنبال پایان کار هیئت رئیسه کنونی فدراسیون پس از تاریخ ۱۸ اردیبهشت هستند تا با برگزاری مجمع فوق العاده، هیئت رئیسه موقت در این فدراسیون روی کار بیاید، اظهار داشت: بعید می‌دانم چنین موضوعی درست باشد چراکه از حق نگذریم حیدر بهاروند و برخی اعضای هیئت رئیسه جزء افراد زحمتکش فوتبال ایران هستند و برای انجام امور خیلی مایه گذاشتند. اعتقاد دارم نباید چنین اتفاقی رخ بدهد، اما برخی دوستانی که در کمیته امور استان‌های فدراسیون هم سمت دارند، باید عاقلانه‌تر با مسائل برخورد کنند.

او درباره ارزیابی از فرآیند اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال گفت: به نظر من پس از روی کار آمدن مهدی محمد نبی در جایگاه دبیرکلی فدراسیون و پیشنهاد‌های ارائه شده، کمیته تدوین مقررات به شکل بهتری مشغول اصلاح اساسنامه و تدوین پیش نویس است. امیدوارم در نهایت اساسنامه‌ای تدوین شود که مورد تائید فیفا و منطبق با ضوابط و مقررات داخلی است. وقتی می‌گوییم فدراسیون «نهاد عمومی غیر دولتی» باشد، فیفا با توجه به ساختار غیر دولتی بودن فدراسیون، این اساسنامه را می‌پذیرد. عمومی بودن فدراسیون هم به این معنی است که دولت در آن حق نظارت دارد نه دخالت. دولت هم این موضوع را قبول می‌کند. استقلال فدراسیون هم با تصویب آئین نامه‌هایی از سوی فدراسیون صورت می‌گیرد.

عضو مجمع فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا احتمال دارد مجمع تائید اصلاح اساسنامه اوایل تابستان برگزار شود، پاسخ داد: اگر برخی تنگ نظری‌ها کنار گذاشته شود، احتمال دارد این اتفاق رخ بدهد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران رئیس هیئت فوتبال فدراسیون فوتبال اصلاح اساسنامه هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی سردار رادان از مجلس

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی پیام فرمانده کل فراجا پیرو تشکر از نمایندگان مجلس درباره صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب را قرائت کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، علی کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 10 اردیبهشت ) قوه مقننه گفت: سردار رادان، فرمانده کل فراجا طی پیامی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون فرهنگی و به ویژه از رئیس محترم و هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در صدور بیانیه حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب تشکر کردند.

به گزارش تسنیم، روز گذشته پیام قدردانی نمایندگان از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب، قرائت شده بود.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • تصویب اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم