Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@07:09:57 GMT

تصادفات شهری در آذربایجان غربی امسال ۵۰ درصد کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۷۱۴۲

تصادفات شهری در آذربایجان غربی امسال ۵۰ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس فرمانی بعد از ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه در این مدت دو هزار و ۱۲۵ مورد تصادف در جاده‌های شهری استان به وقوع پیوسته است افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵٠ درصد کاهش یافته است.

وی در این نشست به لزوم توجه و اهمیت دادن به رسیدگی و ساماندهی رینگ کمربندی ارومیه تاکید کرد و اظهارکرد: باید تدابیری سنجیده شود تا محل‌های مناسبی برای عبور عابران پیاده در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ فرمانی با بیان اینکه ٧٨ درصد فوتی شدگان در رینگ کمربندی ارومیه مربوط به عابران پیاده است ادامه داد: برای رفع مشکل ترافیک شدید در محور جاده امام زاده و تقاطع اوچ قبیرلر که موجب نارضایتی مردم و اهالی منطقه شده است دو طرح ارائه کرده‌ایم که در صورت اجرایی شدن از شدت ترافیک و راهبندان کاسته خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی با اشاره به آمار تصادفات شهری طی یک‌سال گذشته گفت: طی یک‌سال گذشته ۶۴ هزار و ٩٩٧ مورد تصادف در استان رخ داده که این آمار کاهش ۸ درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ فرمانی با اشاره به لزوم آموزش مناسب رانندگان در آموزشگاه‌های رانندگی گفت: ۱۰ درصد تصادف کنندگان در این استان گواهینامه جدید دارند که این آمار نیز نشان دهنده کمبود تجربه و آگاهی آنان از نحوه رانندگی در جاده‌ها است.

وی همچنین تمهید ساز و کار مناسب برای اجبار بیشتر رانندگان برای دریافت بیمه نامه شخص ثالث افزود: ۴۰ درصد تصادف کنندگان وسایل نقلیه در جاده‌های آذربایجان غربی بیمه شخص ثالت ندارند که این نیز مشکل ساز شده است.

کد خبر 4918090

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی سانحه تصادف ویروس کرونا شیراز ماه مبارك رمضان بوشهر شیوع کرونا ایلام قزوین گرگان شهرکرد کمک به نیازمندان بیرجند مواسات بارش باران جهش تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۴ شامگاه ۱۲ اردیبهشت ١۴٠٣ تصادف دو دستگاه موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات رند ماکو بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
 
محبوبی گفت:این حادثه ۲ مصدوم داشت که مصدومین بعد از اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان فجر ماکو انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • رهاسازی آب از سد علویان مراغه به زمین‌های زراعی
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)
  • نوسازی حدود ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی
  • جان‌باختن ۷۸۸ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در آذربایجان‌غربی
  • بیش از ۹۰ درصد جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • نزدیک به ۱۷ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده آذربایجان‌غربی نوسازی می‌شود