Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نظر سنجی برنامه امروز مثبت گزارش ورزشی درباره خبرساز‌ترین بازیکن خروجی از تیم فوتبال اتلتیکو مادرید بود که فرناندو تورس، تیبو کورتوا، دیگو گودین و آنتوآن گریژمان ۴ گزینه آن بودند.  

در ابتدای برنامه امروز کلیپی از هواداران اتلتیکو مادرید پخش شد که با دست زدن کادر درمانی اسپانیا را مورد تشویق قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیتم بعدی برنامه درباره عملکرد تیم‌های اسپانیایی در لیگ قهرمانان اروپا بود. اتلتیکو مادرید، رئال مادرید و بارسلونا ۳ تیم شاخص اسپانیا در این کلیپ معرفی شدند.

پخش خلاصه‌ای از فینال یورو ۲۰۰۸ دیگر آیتم برنامه امروز بود که با گزارش جواد خیابانی پخش شد. این بازی میان آلمان و اسپانیا در شهر وین برگزار شد و در پایان، ماتادور‌ها با گل فرناندو تورس به پیروزی رسیدند تا قهرمان یورو ۲۰۰۸ شوند و لوئیز آراگونز پاسخ محکمی به منتقدانی بدهد که پیش از این مسابقات او را هدف انتقاد قرار داده بودند.   

سرمربی وقت تیم ملی اسپانیا پیش از این مسابقات به دلیل کنار گذاشتن رائول گونزالس و دعوت چند بازیکن دیگر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

ببرسی عملکرد سرمربی اتلتیکو مادرید و تحول این تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه دیگر سوژه برنامه امروز بود. در این بخش آلوارو موراتا، آنخل کوریرا و یان اوبلاک بازیکنان اتلتیکو مادرید به تمجید از سرمربی آرژانتینی تیمشان پرداختند.  

سیمئونه تنها ۶ ماه پس از به دست گرفتن هدایت اتلتیکو مادرید موفق شد این تیم را به فینال لیگ اروپا برساند و با برتری مقابل اتلتیکو بیلبائو به قهرمانی این رقابت‌ها برسد.  

اتلتیکو مادرید در دوران سرمربیگری سیمئونه ۲ بار قهرمان لیگ اروپا شد و ۲ بار به دیدار پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسید که هر ۲ بار برابر رئال مادرید ناکام بود و به نایب قهرمانی رسید.  

در ادامه برنامه کلیپی از حرکات لوکاس هرناندز، بازیکن پیشین اتلتیکو مادرید پخش شد. پس از آن خلاصه‌ای از بازی اتلتیکو مادرید برابر فولام پخش شد. این دیدار در چارچوب فینال لیگ اروپا در سال ۲۰۱۰ برگزار شد. این دیدار در پایان وقت‌های قانونی با تساوی ۱_۱ به پایان رسید.  

دیگو فورلان، مهاجم اروگوئه‌ای اتلتیکو در دقیقه ۱۱۶ این بازی، برای دومین بار دروازه فولام را باز کرد تا شاگردان کیکه سانچز فلورس با پیروزی ۲ بر یک  در این دیدار به قهرمانی لیگ اروپا دست یابند.  

دیدار ال کلاسیکو سال ۲۰۱۰ نیز یکی دیگر از بازی‌های برنامه امروز بود که خلاصه آن پخش شد. تا پیش از این دیدار، هر ۲ تیم با ۷۷ امتیاز شانه به شانه یکدیگر در حال حرکت بودند و ۳ امتیاز این بازی برای هر ۲ تیم تعیین کننده بود. سرانجام آبی اناری پوشان با درخشش ژاوی که پایه گذار هر ۲ گل تیمش بود، رقیب سنتی خود را با نتیجه ۰_۲ در مادرید شکست داد تا به صدر جدول لالیگا صعود کند.  

در انتهای برنامه آنتوان گریزمان با بیش از ۷۰ درصد آرا، به عنوان خبرساز‌ترین بازیکن جدا شده از اتلتیکو مادرید انتخاب شد.  

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارسلونا آنتوان گریژمان اتلتیکو مادرید ژاوی هرناندز اتلتیکو مادرید برنامه امروز لیگ اروپا پخش شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لالیگا برای مشخص شدن سهمیه چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو به مصاف همدیگر رفتند.

این بازی تحت تاثیر توهین و شعارهای نژادپرستانه هواداران اتلتیکو مادرید به نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو برگزار شد. آنها در بسیاری از دقایق نیمه اول به این بازیکن توهین نژادپرستانه کردند و درنهایت این شعارها منجر به این شد که ویلیامز برای لحظاتی از بازی دست بکشد و بازی متوقف شود.

او در حالی‌که قصد داشت کرنر بزند، متوجه یکی از توهین‌ها شد و سپس با صحبت با داور کنار زمین، موضوع را به او اطلاع داد. برادرش اینیاکی هم در این مورد با داور وسط صحبت کرد و در همین زمان بازی متوقف شد و در بلندگوی استادیوم از هواداران خواسته شد توهین‌ها را متوقف کنند.

کوکه و خیمنز، بازیکنان اتلتیکو مادرید هم از هواداران‌شان خواستند از توهین نژادپرستانه علیه بازیکن بیلبائو دست بردارند تا بازی به جریان بیفتد. بالاخره پس از دقایقی بازی دوباره به جریان افتاد.

در حالی‌که بازی با گل رودریگو دی‌پل با نتیجه ۱-۰ به سود اتلتیکو مادرید دنبال می‌شد، نیکو ویلیامز در دقیقه ۴۵ برای تیمش گلزنی کرد و در خوشحالی‌اش از هواداران اتلتیکو انتقام گرفت. او بارها با زدن بر روی ساعد دستش به رنگ پوستش اشاره کرد و پاسخ آنها را داد.

در نیمه دوم توهین‌ها کمتر شد اما طبق گفته منابع نزدیک به دو تیم، این رفتار تأسف‌بار از سوی برخی از هواداران اتلتیکو تکرار شد اما خللی در برگزاری بازی ایجاد نشد.

درنهایت این دیدار پرحاشیه با گل آنخل کوره‌آ و گل‌به‌خودی اونای سیمون در نیمه دوم، با نتیجه ۳-۱ به سود اتلتیکو مادرید به پایان رسید. شاگردان دیه‌گو سیمئونه با پیروزی امشب ۶۴ امتیازی شدند و جایگاه‌شان در رتبه چهارم را تثبیت کردند.

دیگر خبرها

  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • (عکس) ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد
  • ژاوی اشک خوان لاپورتا را در آورد (عکس)
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • رسمی؛ ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول اتلتیکو مادرید در فصل 25-2024
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم