Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@07:53:46 GMT

تاکید فرماندار مراغه بر رفع مشکلات محله شهیدین

تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۸۴۷۴۷۹

تاکید فرماندار مراغه بر رفع مشکلات محله شهیدین

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه مراغه روز سه شنبه در بازدید از محله شهیدین مراغه اظهار داشت: در چند سال اخیر به علت بارندگی، آب به داخل ۴۰ واحد مسکونی این محله نشت کرده و موجب ایجاد مشکلاتی برای اهالی منطقه شده است.

او گفت: مشرف بودن تپه به منازل مسکونی، داشتن ارتفاع و خاکی بودن محوطه باز تپه، عدم عایق بندی منازل موجب نفوذ آب به خانه‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکری گفت: بزودی شهرداری مراغه، چهار هزار مترمربع از محوطه باز تپه موجود در این منطقه را با در نظر گرفتن پستی و بلندی‌ها و تمامی جوانب آسفالت ریزی خواهد کرد که به احتمال زیاد با آسفالت ریزی، این مشکل برطرف شود.

او ادامه داد: محوطه سازی و در صورت نیاز ایجاد فضای سبز محدود از دیگر اقدامات در این محله خواهد بود.

فرماندار مراغه گفت: همچنین در این راستا خانه‌های سند دار منطقه برای ترمیم و عایق بندی، جهت اخذ وام تعمیرات به بانک معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منازل مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۸۴۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

غلامحسین عماری در نشست هم اندیشی با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) و مدیران شهرستانی وجود سه نماینده را یک امتیاز و ظرفیت برای این شهرستان ارومیه برشمرد.

وی افزود: باید از این فرصت همانند گذشته به بهترین و بیشترین وجه ممکن در راستای پیگیری و حل مسائل استفاده کنیم .

فرماندار شهرستان ارومیه گفت: امسال برنامه‌ریزی شده تا فرمانداری شهرستان با مدیران کل و مدیران شهرستان صفر تا صد موضوعات مرتبط با آن حوزه مربوطه را بررسی کرده تا با اتخاذ تمهیدات و اقدامات لازم هم افزایی و همکاری بیشتری در راستای تحقق شعار سال عملیاتی و اجرایی کنیم.

عماری در ادامه سخنان خود تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان یک نهاد انقلابی قشر قابل توجهی از جامعه را در موضوعات مختلفی از جمله حمایتی، مددجویی، مسکن و… حمایت می‌کند که اقدام ارزشمند و بی بدیلی است.

دیگر خبرها

  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • تاکید فرماندار ارومیه بر هم‌افزایی با دستگاههای اجرایی برای تحقق شعار سال
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • توزیع ۸۰۰ تن آسفالت در مسیر جاده اوغلی و قوناخلارباغی تبریز
  • اجرای طرح هویتی در خیابان معلم
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • رفع مشکلات معابر خاکی و پرتردد محله شهدای صفری
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است